19307 beoordelingen

19307 Reviews

Vriendelijke snelle service

Reactie Energiewacht Airco:

Dank u wel voor uw reactie. Tijdens het bezoek van de monteur is geen storing waargenomen. Op het moment dat de monteur constateert dat de CV ketel aan vervanging toe zou zijn, zal hij dat met u... Dank u wel voor uw reactie. Tijdens het bezoek van de monteur is geen storing waargenomen. Op het moment dat de monteur constateert dat de CV ketel aan vervanging toe zou zijn, zal hij dat met u communiceren. Uw Cv ketel heeft ook zeker niet de leeftijd om vervangen te worden. Echter, als u per definitie de CV ketel wil laten vervangen kan dat onder bepaalde voorwaarden altijd.

A.JRispens

Keurige monteur, die goed onderhoud pleegt

Reactie Energiewacht Airco:

Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn ons bewust dat de afspraak in een dagdeel voor de ene klant langer kan duren dan voor de ander. Echter, om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn zit de... Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn ons bewust dat de afspraak in een dagdeel voor de ene klant langer kan duren dan voor de ander. Echter, om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn zit de efficiëntie in de korte routes tussen het ene en andere adres. Als planning heb je dagelijks te maken met korte termijn afzeggingen, adressen waar niemand aanwezig blijkt, of een onderdeel dat vervangen moet worden en extra tijd in beslag neemt.
Het is mogelijk een telefoonnummer door te geven zodat de monteur u 10 voor bezoek kan bellen.

De service van de monteur is uitstekend; heel anders dan van de "back office cq financiele administratie: ik moet nog antwoord krijgen op mijn berichten over het onjuist afschrijven van het... De service van de monteur is uitstekend; heel anders dan van de "back office cq financiele administratie: ik moet nog antwoord krijgen op mijn berichten over het onjuist afschrijven van het abonnenement

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte.

M.J.Koning

De service is minder geworden

Reactie Energiewacht Airco:

Contact met bedrijf is verloopt goed , werkzaamheden in zover ik het kan beoordelen is goed.