Te veel

Goedemorgen,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij wensen uw veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Berend-Jan Punt

Geen idee

Goedemorgen,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunten nemen wij ter harte.

- Medewerkers vertellen je niets over wat ze precies doen. Vrij duur. Verder wel betrouwbaar

Goedemorgen,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet tevreden bent over de communicatie met de monteur. De monteur dient diverse standaardhandelingen uit te voeren bij onderhoud. Voor hem/haar is dit een soort routine. U mag gerust aan hem/haar vragen wat de werkzaamheden zijn en hij/zij zal dit dan aan u uitleggen. Bij onderhoud worden er standaard diverse onderdelen vervangen indien nodig zodat de kosten inderdaad kunnen oplopen.

Pas weggaan als alles goed werkt

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet helemaal naar verwachting is verlopen, inmiddels is er contact met u opgenomen.
Onze excuses...
Goedemorgen
Onze excuses voor het ongemak

Contact houden wanneer de warmtepomp wel geleverd kan worden.

Goedemorgen,
U heeft zich aangemeld voor onze warmtepomp nieuwsbrief. Hiermee houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen rondom de levering van warmtepompen. Door de voortdurende leveringsproblemen van warmtepompen kunnen wij nog steeds geen aanvragen voor warmtepompen in behandeling nemen. Onze excuses hiervoor. We zullen u begin 2023 informeren of we dan wel uw aanvraag in behandeling kunnen nemen. Tot die tijd informeren wij u graag over de maatregelen die u in de tussentijd kunt nemen en die nodig zijn voor een hybride warmtepomp.

Door de jaren heen hebben wij goede ervaringen met EW.

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback, wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet helemaal naar verwachting is verlopen.
Het komt soms voor dat de oorzaak van een storing...
Goedemorgen
Het komt soms voor dat de oorzaak van een storing lastig te vinden is. Op het moment dat de monteur weg gaat werkt alles naar behoren, terwijl later blijkt dat de oplossing toch niet de juiste is geweest.
Dit is niet altijd te voorkomen maar wij doen onze uiterste best.