Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Arnout de Leeuw

Was snel verholpen maar ook wat ik dacht. de stekker zat los van de druksensor, even aandrukken deed de monteur en dat was alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

je hoeft niet lang te wachten

de monteur is vertrouwd. krijg ik wel vaker ook voor onderhoud

Geen.

Antonio Rufino

Attendees friendly in the phone

I am having the issue since January and still not solved. Had 3 visits from EnergieWacht technicians and they don't know how to identify the problem. EnergieWacht sent the technician from the... I am having the issue since January and still not solved. Had 3 visits from EnergieWacht technicians and they don't know how to identify the problem. EnergieWacht sent the technician from the manufacturer and he found the issue, but EnergieWacht could not fix it yet.

Long response time, lack of understanding. People friendly in the phone, but not commit to solution

Improve communication

Sylvia

De monteurs zijn aardig

Zijn al 5 jaar bezig met bijvullen van de ketel. Talloze keren zijn er monteurs geweest en nu blijkt dat er iets met een koppwling niet goed is geweest door de installateur.en echt niemand die de... Zijn al 5 jaar bezig met bijvullen van de ketel. Talloze keren zijn er monteurs geweest en nu blijkt dat er iets met een koppwling niet goed is geweest door de installateur.en echt niemand die de verantwoordelijkheid neemt daar

Staat continue in de wacht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Neem je verantwoordelijk en laat managers idd de klant bellen

De monteur is prima

Omdat jullie erg slecht communiceren, zowel naar de monteur als de klant

Een hele dag vrij genomen, komt er de eerste keer geen monteur. Geen compensatie niks, alleen maar het is wat het is een andere dag komen we weer in een tijdslot. Nou daar heb ik echt een stukje... Een hele dag vrij genomen, komt er de eerste keer geen monteur. Geen compensatie niks, alleen maar het is wat het is een andere dag komen we weer in een tijdslot. Nou daar heb ik echt een stukje voor gestoken en een vast tijdstip geëist

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Wees klantvriendelijk (er waren wel collega 's die dit waren en ons begrepen)

Aardige dame aan telefoon de tweede keet

De reacti was langzaam onvriendelijk en helaas kregen wij pas laat hulp

Slechte reactie snelheid

Meer monteurs

De monteur was vriendelijk en behulpzaam

Bellen voor noodgevallen en slechts 4 dagen later komen ze

Bellen voor noodgevallen en slechts 4 dagen later komen ze

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Bedreig de noodsituatie echt als een noodsituatie.

Klaas Post

Weinig, alleen de monteur was aardig en correct

Slechte service

Je kunt bellen wat je wilt ze beloven van alles, ze komen afspraken niet na

Verbeter je telefonische service

Kennis en kunde van storingsmonteur

Laten klanten figuurlijk en letterlijk in jou staan. Wanprestatie bij storing CV ketel EN bij installatie. Ik heb contract met 24/7 storing oplossing, echter bij melden storing moet ik 1 week... Laten klanten figuurlijk en letterlijk in jou staan. Wanprestatie bij storing CV ketel EN bij installatie. Ik heb contract met 24/7 storing oplossing, echter bij melden storing moet ik 1 week wachten voor monteur?? Wanneer ik aangeef dat onacceptabel te vinden, beëindigt de medewerker de verbinding met aangeven dat ik een klacht kan indienen… Storing las uiteindelijk door verkeerde draadaansluiting door installateur van Energiewacht… Verder is afvoerpijp niet op juiste manier bevestigd waardoor water inregent van buiten naar binnen. Al diverse keren gemeld, wordt niks mee gedaan!

Zie eerdere opmerkingen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Kom afspraken na!! Los problemen snel op!!

Ievgeniia Lazuk

Ik kreeg meteen de eerste afspraak om te helpen met het probleem. Tijdens de eerste afspraak werd het niet opgelost. Het duurt te lang om te wachten op de volgende afspraak om het probleem... Ik kreeg meteen de eerste afspraak om te helpen met het probleem. Tijdens de eerste afspraak werd het niet opgelost. Het duurt te lang om te wachten op de volgende afspraak om het probleem daadwerkelijk op te lossen.

Mijn probleem met het vintilatiesysteem is nog niet opgelost. De eerste monteur kwam (5 maart 2024) en zei dat hij geen kennis heeft van het Orcon ventilatiesysteem (het is een nieuw en gebruikelijk... Mijn probleem met het vintilatiesysteem is nog niet opgelost. De eerste monteur kwam (5 maart 2024) en zei dat hij geen kennis heeft van het Orcon ventilatiesysteem (het is een nieuw en gebruikelijk systeem is in NL). Hij kan mij niet helpen. Hij stuurde de foto's naar het hoofdkantoor om op zoek naar een andere monteur. Sinds dan zijn er 2 weken en wacht nog ik op de afspraak voor een andere monteur die het probleem kan oplossen. Ik heb twee keer het hoofdkantoor gebeld om een ​​nieuwe afspraak te vragen en tot nu toe is er geen nieuwe monteur gevonden.

zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Om een ​​deskundige monteur te regelen die het probleem kan oplossen.

Niks

Er is niemand geweest en schijnbaar weet niemand hier dan ook wat van af. Contact wordt er in ieder geval niet opgenomen vanuit jullie kant. Sinds ik ben komen wonen in dit huis nog geen... Er is niemand geweest en schijnbaar weet niemand hier dan ook wat van af. Contact wordt er in ieder geval niet opgenomen vanuit jullie kant. Sinds ik ben komen wonen in dit huis nog geen fatsoenlijke afspraak kunnen maken. Ik ben een beetje klaar met bellen.

Lees bovenstaande

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Bel mij maar voor een afspraak