Meuken

N.v.t.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Medewerkers van Energiewacht hebben prima werk geleverd en hebben tevens netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmensen die al langer meelopen.

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Vriendelijke groet,
Webcare Team

Geen eerdere aanbieding verloren laten gaan, dat heeft me 1,5 jaar gekost

De moeite om een geslaagde afspraak te krijgen was vervelend

weinig

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Dank u wel voor uw review. Wij begrijpen dat het inmiddels is uitgevoerd. Onze excuses dat het maken van een afspraak niet naar verwachting is verlopen.
Vriendelijke groet,
Webcare Team

Andre

Keuze geven in soort ventilatiebox ipv maar 1 optie
(altijd) vervangen van schuimrubber ringen bij reinigen ventilatiekanaal

Snelle service, monteur zeer vriendelijk
Maar 1 optie aangeboden ipv echte keuze met voor/ en nadelen
beetje jammer dat kapotte schuimrubberringen niet vervangen zijn

Monteur zeer klantgericht

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs. Ik heb uw feedback doorgegeven aan de juiste afdeling. Mocht u na aanleiding van uw review contact willen met de verkoop afdeling, dan zijn mijn collega's bereikbaar op 088 555 3000.

Evelien

Kundige monteur,levering op korte termijn

Fijne monteur

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review!

Thomasson

Nvt

Keurig werk geleverd

Vriendelijke monteur

Geachte heer/mevrouw Thomasson,
Bedankt voor uw review. We stellen uw mening zeer op prijs!
Energiewacht, team Webcare

Er werd snel en schoon gewerkt. Vragen werden beantwoord.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd zeer schoon gewerkt.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review!

Prima service

Goede communicatie

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.

Veel kennis

Veel kennis

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review.

Deskundig en netjes werken

Deskundige medewerker

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Interne communicatie verbeteren.

Goede service maar slechte planning en interne comminicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Flexibel, ze wisten niet dat kanalen ook gereinigd moesten worden, was geen tijd voor masr is wel gedaan.

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.