Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Er werd snel en schoon gewerkt. Vragen werden beantwoord.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd zeer schoon gewerkt.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review!

Prima service

Goede communicatie

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.

Veel kennis

Veel kennis

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review.

Deskundig en netjes werken

Deskundige medewerker

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Interne communicatie verbeteren.

Goede service maar slechte planning en interne comminicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Flexibel, ze wisten niet dat kanalen ook gereinigd moesten worden, was geen tijd voor masr is wel gedaan.

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Jan

Prijs kwaliteit is prima. Duidelijke offerte

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid offerte en afhandeling installatie

Goedemiddag
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service

van weeren

Eventuele tips i.v.m het geheel verlaten van gas

onduidelijk oorspronkelijk zou een apart bedrijf de ventilatie verzorgen waarom nu een eigen medewerker en wat betekent dat voor de oorspronkelijke offerte?

goede instructie gegeven

Goedemorgen meneer van Weeren
Als de capaciteit het toelaat dan verrichten we
de werkzaamheden zelf.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Boy de Kort

Doe wat aan jullie planning!

De afspraak maken is meerdere keren fout gegaan. Montage en reiniging wel heel goed en snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs werken snel en nauwkeurig

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw aandachtspunt nemen wij ter harte.

Wim Tak

Telefonische bereikbaarheid verbeteren.

Goede informatie en nette installatie door vriendelijke monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

De klantvriendelijkheid van de monteurs.

goede uitleg

vriendelijkheid van de monteur

Goedemorgen
Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.