Bas Schuringa

Bij storing van de ketel waren jullie snel aanwezig.

Kunt u dit toelichten?

We hadden een oude ketel, de monteur gaf aan dat reparatie niet meer zinvol was. De storing melden ging heel goed en de monteur was er snel maar het traject van offerte voor een nieuwe ketel verliep... We hadden een oude ketel, de monteur gaf aan dat reparatie niet meer zinvol was. De storing melden ging heel goed en de monteur was er snel maar het traject van offerte voor een nieuwe ketel verliep traag. Uiteindelijk hebben we via een andere leverancier een nieuwe ketel kunnen krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers probeerden ons wel te helpen maar het ontbrak hen aan capaciteit van adviseurs.

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het traject van offerte niet naar verwachting is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het traject van offerte niet naar verwachting is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Drent

Nee

Nee

Goed afgehandeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Probeer onderhoud optijd nakomen bij ons veel overtijd voor controle

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Drent.

EJC Zuidema

Heel behulpzaam en goed uitgelegd wat het beste systeem is voor in mijn huis.

Kunt u dit toelichten?

De melding zelf men ik niet helemaal tevreden over.
Ik ben zeer tevreden toen er eindelijk iemand kwam helpen het defect op te lossen

Wat viel u in positieve zin op?

Toen de monteur er was na bijna twee weken wachten in de kou was het zo opgelost en konden we ook weer onder een warme douche!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ptoiriteit bij het indelen waar de monteur die dag gaat helpen.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw feedback. Het is inderdaad zo dat klanten met een abonnement voorrang krijgen bij een storingsmelding. Vanwege onderbezetting naast periodieke drukte zijn wij genoodzaakt keuzes... Dank u wel voor uw feedback. Het is inderdaad zo dat klanten met een abonnement voorrang krijgen bij een storingsmelding. Vanwege onderbezetting naast periodieke drukte zijn wij genoodzaakt keuzes te maken.
Een abonnement zorgt er dan ook voor dat een klant binnen 24 uur geholpen wordt bij een storing.

Hendriks

Accuraat, geeft zekerheid

Kunt u dit toelichten?

Stond best lang in de wacht bij het bellen. Toen ging het snel

Wat viel u in positieve zin op?

Toegankelijke man, helder in wat wel/niet kan

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Helaas kan het voorkomen dat bij extra drukte de wachtrij wat oploopt. Onze excuses voor het ongemak.

Houthoff

Energiewacht zou langskomen tussen 13 en 21 uur. Om 18 uur bericht dat het die dag niet meer lukte
Uren tevergeefs gewacht. Klantvriendelijkheid beneden alle peil.

Zie hiervoor

Monteur was vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Voorkom dat mensen vele uren tevergeefsmoeten wachten op monteur.

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw feedback, meneer Houthoff. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. We hebben incidenteel te maken met overmacht; ziekte van monteurs... Dank u wel voor uw feedback, meneer Houthoff. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. We hebben incidenteel te maken met overmacht; ziekte van monteurs tegelijkertijd met drukte van storingen. Wij begrijpen dat het verplaatsen van de afspraak naar de volgende dag vervelend voor u is geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Webcare Team

De monteurs zijn vakkundig.

Kunt u dit toelichten?

Het ging om de ventilatie ,was niet bekend bij de energiewacht

De vakkundigheid?

?

Reactie Energiewacht Storing:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare Team

Klachtmelding kan serieuzer opgevolgd worden door de monteurs

Kunt u dit toelichten?

Eerste meldingen niet serieus genomen

Laatste monteur was oplossingsgericht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Niveau van de monteurs beter, ketel volgens voorschrift leverancier plaatsen

Reactie Energiewacht Storing:

Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses dat het contact met Energiewacht niet helemaal naar verwachting is verlopen.
Het kan gebeuren dat een oorzaak niet meteen bij het eerste bezoek wordt...
Het kan gebeuren dat een oorzaak niet meteen bij het eerste bezoek wordt gevonden. Gelukkig is de storing na het tweede bezoek verholpen.
Webcare Team.

Goed bereikbaar

Kunt u dit toelichten?

Is heel snel gegaan omdat het om een gaslek ging

probleem snel verholpen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Het gaslek komt door een koppeling bij de nieuwe CV-ketel, die niet goed is aangedraaid. Nota bene: De CV-ketel is door energiewacht in november 2023 geïnstalleerd !!!!!!!!!

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Gerben Nijman

Prima en correcte service!

Kunt u dit toelichten?

Direct een prima en heel vriendelijk contact, zowel bij de melding als de monteur en storing snel verholpen!

Wat viel u in positieve zin op?

Zie boven, uiterst vriendelijk en adequaat!

Geen:-):-)

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nijman. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, meneer Nijman. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.

Rozema

Snelle dienstverlening.

Kunt u dit toelichten?

geen moeite , kon snel een afspraak maken .

Wat viel u in positieve zin op?

snel handelen , goede uitleg .

geen .

Reactie Energiewacht Storing:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.