Nee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede service.

Communicatie communicatie communicatie

Omdat ze niet komen. Ze wisten ruim van tevoren dat de luchtafvoer erbij moest worden gedaan. Op het laatste moment wordt er afgezegd.

Dat ik nu zelfs een mail krijg met de vraag hoe de...

Dat ik nu zelfs een mail krijg met de vraag hoe de installatie en dergelijke beviel zegt genoeg over communicatie.

Net zo goed als dat we 3 x toe tegen de Energiewacht hadden gezegd dat de jaarlijkse onderhoud niet nodig is vanwege dat we een nieuwe cv zouden krijgen... En dat we dan uiteindelijk alsnog een brief krijgen met we hebben u gemist....

Beetje jammer.

Niks

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Allereerst onze excuses voor het misverstand dat u voorafgaand aan de installatie een uitnodiging heeft gekregen voor een review. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.... Allereerst onze excuses voor het misverstand dat u voorafgaand aan de installatie een uitnodiging heeft gekregen voor een review. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment werken enkele afdelingen met verschillende systemen. We zijn druk bezig met een nieuw systeem voor iedereen. Helaas gaat hier veel tijd in zitten. Maar ook hier een oprecht excuus voor het ongemak. Wij begrijpen de verwarring mbt de communicatie.

A.van de Wetering-Alting

Rustige en snelle manier van werken prettige werkers

Beleefde mannen

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Webcare Team

Meer uitleg over de bediening

Vlotte levering maar wel aan de prijzige kant

Vriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw review.
Veel...
Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Zijn goed koop en goed

Ze leveren goed werk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

T. Jansen- reichwein

Zo blijven.

Goede service.

Netjes en behulpzaam

Tin@ Huppie

Doe het werk zelf!!

Ketel werkte niet na plaatsing en koppeling gas was niet aangedraaid waardoor gas twee dagen gelekt heeft en dus heel erg had kunnen aflopen als ik dit niet had geroken!

Wat viel u in positieve zin op?

Melding van mijn storing met gas werd wel snel opgepakt en er kwam een bekwaam iemand.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie. Heel erg dat er na installatie een gevaarlijke situatie is ontstaan. Dat mag zeker nooit gebeuren. Uw klacht hierover is bij ons in behandeling. Onze oprechte excuses... Dank u wel voor uw reactie. Heel erg dat er na installatie een gevaarlijke situatie is ontstaan. Dat mag zeker nooit gebeuren. Uw klacht hierover is bij ons in behandeling. Onze oprechte excuses hiervoor.
Hoewel wat raar in deze context wensen wij u uiteraard wel veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.
Webcare Team

Bereikbaarheid per telefoon sneller en eenvoudig

Goed contact en duidelijke communicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer nette monteurs en ook heel vriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We wensen u veel plezier en wooncomfort met uw nieuwe Cv-ketel.
Vriendelijke...

J.C. Westerveld-Vink

Het liefst dat men van tevoren een berichtje krijgt ivm onderhoud zodat je rekening kan houden om thuis te zijn en dat men niet voor niks aan de deur komt.

gewoon een heel goede sevice

Wat viel u in positieve zin op?

hoe vlug en goed er werd gewerkt

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback. Voorafgaand aan het onderhoud ontvangt u een brief met de afspraak die u online kan bevestigen of eventueel verplaatsten. Indien wij niet in het bezit zijn van een... Hartelijk dank voor uw feedback. Voorafgaand aan het onderhoud ontvangt u een brief met de afspraak die u online kan bevestigen of eventueel verplaatsten. Indien wij niet in het bezit zijn van een e-mailadres wordt er telefonisch contact met u opgenomen voor het maken van een afspraak.
Zo bent u altijd op de hoogte wanneer de monteur langs komt voor het onderhoud.
Veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.
Webare Team

Martin van Houten

Bekwame vakmensen.

Bekwaamheid .

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.