Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Is niet aan mij om iemand een cv ketel aan te bevelen

Marc Petit

Sneller leveren

Is gewoon goed

Netjes gewerkt

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review.
Dank u wel voor uw review.
We zijn afhankelijk van meerder factoren als beschikbaarheid in de planning, de bezetting en levering. Als er meerdere factoren tegelijkertijd plaatsvinden kan het incidenteel voorkomen dat het wat langer duurt inderdaad.
Veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe Cv ketel.
Webcare team.

Waarom twee mensen, er is er eigenlijk maar een die de installatie doet, de ander doet het aangeven en het sjouwen.

Ruim aanbod deskundige installatie, netjes en vriendelijk.
Goeie prijs kwaliteit!

Netjes en vriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Er is altijd een tweede monteur aanwezig ter assistentie. Het is zwaar werk en monteurs plaatsen er meerdere op een dag. Bij een volgend adres kunnen ze van rol wisselen. Of wanneer er bijvoorbeeld... Er is altijd een tweede monteur aanwezig ter assistentie. Het is zwaar werk en monteurs plaatsen er meerdere op een dag. Bij een volgend adres kunnen ze van rol wisselen. Of wanneer er bijvoorbeeld extra (onvoorziene) werkzaamheden plaatsvinden dan kunnen ze elkaar ondersteunen.
Dank u wel voor uw reactie, en wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.
Webcare Team.

U moet dit sturen als de ketel geïnstalleerd is. Ik kan nu nog niet alles beantwoorden.

Vanwege de correcte benadering en advies.

Wat viel u in positieve zin op?

De ketel is nog niet geïnstalleerd.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Onze excuses, u hebt gelijk. Het is niet handig een verzoek te sturen als de Cv ketel nog niet is geïnstalleerd. Onze excuses voor het ongemak.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review en veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

N

Als ander bedrijf gaat uitvoeren hierover informeren.

Zeer tevreden. Prettig contact. Snelle acties.

Snelheid

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review en wij wensen u veel plezier en wooncomfort van de nieuwe... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen. Hartelijk bedankt voor uw review en wij wensen u veel plezier en wooncomfort van de nieuwe Cv-ketel.

Loes

Zorg dat je betrouwbaar bent bij een afspraak

Je moet van 8 tot 12 thuis blijven, er is geen gerichte afspraak te maken. Ik zit thuis te wachten tot ze komen, zie ik ineens een briefje dat de monteur geweest is, terwijl ik gewoon thuis aan het... Je moet van 8 tot 12 thuis blijven, er is geen gerichte afspraak te maken. Ik zit thuis te wachten tot ze komen, zie ik ineens een briefje dat de monteur geweest is, terwijl ik gewoon thuis aan het wachten ben. Vervolgens probeer je te bellen, krijg je na 10 min de eerste aan de lijn, daarna moet ik weer op iemand wachten en na 30 min krijg ik iemand te spreken die sorry zegt en we kunnen niets doen voor u.
WAARDELOOS!

niets

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Vervelend dat u de monteur bent misgelopen. Ik zie dat er inmiddels een andere afspraak met u is gemaakt.
Dank u wel voor uw reactie.