L nijholt

Als je een actie hebt, kom het dan ook na!!!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De 7 is gebaseerd op onze eerdere ketel die bij jullie weg komt, nu vind ik de service best slecht. Adviseur is geweest tot zover prima, hierna niks meer gehoord en mail gestuurd omdat we niks... De 7 is gebaseerd op onze eerdere ketel die bij jullie weg komt, nu vind ik de service best slecht. Adviseur is geweest tot zover prima, hierna niks meer gehoord en mail gestuurd omdat we niks hoorden, ook over de cadeaubon die erbij zou zijn volgens de site helemaal geen reactie op geweest! Nu inmiddels gebelt door de installateur maar niks gehoord van jullie kant!!!!

Niks

Hendrik Jeurink

Zorgen voor meer personeel

Ik heb vanwege de slechte planning en gebrek aan personeel van 2 februari t/m 10 april zonder verwarming en warm water gezeten. Zoiets wil ik mijn vrienden en kennissen niet aandoen

Wat viel u in positieve zin op?

Er was voldoende vakkennis aanwezig. Energiewacht is niet goed ingespeeld op de snelle veranderingen op dit gebied

E.M. Unverzagt-KOOPMANS

Eerder reageren op aanvraag en meer uitleg!

omdat niet alles naar wens verliep!

keurig achter gelaten!

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review.

betrouwbaarheid

Wat viel u in positieve zin op?

Wat je hoopt aan service van een bedrijf.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review, en wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Cv ketel.

Heller

Communicatie kan stuk beter.
Vooral telefonisch.

Alles in een.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren deskundig en serieus.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.

Werijtmans

Tevoren nagaan wat de eissen van de klant zijn die in=gevuld moeten worden

Alles in één hand

Wat viel u in positieve zin op?

Vakbekwaam maar niet op alle terreinen

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie meneer Werijtmans. Uw feedback hebben wij intern teruggekoppeld. Inmiddels is er contact met u geweest en er is een afspraak met u gemaakt.
Veel wooncomfort gewenst...
Veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Is goed.

Na storing goed uitleg.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Ga zo door

Ga zo door

bijna alles

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Vriendelijke dank voor uw positieve review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.

John Venema

Goede service

Vriendelijke en bekwame monteurs

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.
Webcare Team

Bij de installatie opletten bij achterlaten afval

wel

goede uitleg

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij...
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.