Overstapgemak

Jac

Van ervaring spreken is wel wat veel, maar Energievergelijken.nl heeft mij goed geholpen een overstap naar een andere energieleverancier te maken. Prima dus.

Neen

Neen, prima.

Ik heb goede ervaringen met Energievergelijken.nl
Ik maak hier elk jaar gebruik van, zodra ik ga overstappen. Dit is nu de derde keer dat ik overstap a.d.h.v. de tarieven van deze website.

Overzichtelijke informatie, accuraat. Fijn dat er veel keuzemogelijkheden in de filter zitten: bijvoorbeeld prijsbepaling per maand en per jaar. Fijn dat ook kleinere maatschappijen worden meegenomen in de berekening en dat niet alleen Eneco, Oxio, Nuon, e.d. verschijnen. Ook goed dat de kortingen helder in beeld staan.

Op de homepage staat rechts in beeld: 'recent overgestapt'. Daar staan voorletters en een woonplaats. Het lijkt mij vervelend als mijn naam daarbij in beeld heeft gestaan. Ik heb niet gecontroleerd of dit ook het geval is.. Ik heb me hierdoor bijna bedacht om via de website over te stappen.

Makkelijk en duidelijk mee te werken

Makkelijk en duidelijk mee te werken

Het is goed genoeg

Niche

Super eenvoudig goed en overzichtelijk.

De snelheid !

??????

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en goed geadviseerd

Eenvoudige website
Duidelijk

Prima overzicht van alle mogelijkheden

geeft heel gericht informatie

Etienne

It was a very quick and smooth process!

It was easy to sign-up!

I can't think of anything!

Duidelijke vergelijking van aanbieders

Positief resultaat na uitblijven welkomspremie , na contact met energievergelijker was het snel in orde .

Ervaring tot nu toe prima. Het contract met die nieuwe energieleverancier moet nog in gaan, maar met 1 knop en het invullen van de gegeven was de overstap zo geregeld.

Snel, makkelijk en overzichtelijk.

Tot nu toe geen.

Diana

I’m very happy with how fast efficient the process to pick a provider was. Highly recommended