Overstapgemak

Ik heb de site gebruik voor het vergelijken van de verschillende energie maatschappijen - je krijgt snel en duidelijk inzicht mbt mogelijkheden van de verschillende energie leveranciers

Het was erg prettig dat ik het aantal zonnepanelen moest opgeven en niet de opgewekte energie. Dat is toch weer lastiger.

kan ik zo gauw niet opnoemen

Goed. Ik kreeg de juiste inzichten in energieprijzen, waardoor mijn huidige contract overgezet kon worden bij dezelfde leverancier.

De snelheid van de website is een plus
De informatie die getoond werd
De manier waarop de informatie getoond werd (makkelijk & inzichtelijk)

De overstap datum kan niet aangegeven worden. Is wel belangrijk, omdat vorige leverancier korting geeft na jaarcontract.

Sopel gelopen

Makkelijk contact

Meer duidelijkheid bij de prijzen

Alles zelf geregeld

Nee heb alles zelf gedaan

Meer service bv aan de telefoon

Reactie Energievergelijken.nl:

Beste Rick,

Wij zijn op werkdagen telefonisch te bereiken op 088 1100 888 van 9.00 tot 20.00.

Groeten,
Energievergelijken.nl

Theodoor Willems

Tot nog toe vlot antwoord op mijn vragen . Ik heb tot nog toe , alleen een aanvraag gedaan . Heb nog geen ervaring met het bedrijf Welkom-energie. Een tegenvaller was wel : Bij het energieaanbod...

weet ik nog niet!

De aanbod bedragen juist weergeven !

Reactie Energievergelijken.nl:

Bedankt voor je aanvraag!

Wij vergelijken energiecontracten op basis van jaarkosten. Kies je voor een maandbedrag als indicatie dan worden de jaarkosten door 12 gedeeld. Omdat Welkom Energie, net als alle leveranciers, pas na het contract je korting uitkeert, is het 'maandbedrag' anders dan het voorschot dat je uiteindelijk betaalt.

Dit leggen op de site ook uit wanneer je op maandbedrag klikt:

Let op: de maandelijkse kosten zijn een indicatie, gebaseerd op de verwachte jaarkosten, inclusief eenmalige kortingen, gedeeld door 12 maanden. Het termijnbedrag (maandelijkse kosten) die uw leverancier in rekening brengt, kan hoger zijn omdat de eenmalige korting pas verrekend wordt op uw jaarrekening.

Jaarlijks worden uw betaalde termijnbedragen verrekend met uw werkelijke energieverbruik.

U betaalt dus nooit meer dan u heeft verbruikt.

Nieuw energiecontract afgesloten via de website

Na invulling van de gegevens bleek het maandbedrag hoger te zijn dan mijn huidige. Dus de verwachting die gewekt werd dat ik goedkoper uit zou zijn wordt niet ingelost. Ik blijf bij mijn huidige...

Tevreden, is mijn ervaring, gewoon goed