Overstapgemak

Bram

Snelle en duidelijke vergelijking

Overzichtelijk

Ik zag de contracttijd niet zo gauw.

Nelly

Betrouwbaar

Nvt

f g henning

Voordelig contract

prijs

meer keuze qua jaren contract.
inzicht in uw financiële status

Een energie aanbieder, die haar eigen regelgeving niet naleeft. In het leveringscontract staat beschreven :" enkele weken voor het einde vaste prijs periode ontvangt u deze tarieven per email". Deze... Een energie aanbieder, die haar eigen regelgeving niet naleeft. In het leveringscontract staat beschreven :" enkele weken voor het einde vaste prijs periode ontvangt u deze tarieven per email". Deze heb ik dus nooit ontvangen medio Oct 2021 ( energie crisis ). Wat ook de reden zou zijn waarom het niet verstuurd is. Medewerker zegt glashard die hebben wij u gestuurd, waarop ik vriendelijk vroeg of ze daar een screenshot van willen sturen. Het antwoord is " u moet toch zelf opletten wanneer uw contract afloopt".

TIP VOOR DE TOEKOMST "ZET HET DAN NIET IN HET CONTRACT DAT KLANTEN OP DE HOOGTE WORDEN GESTELD OVER NIEUWE TARIEVEN ETC, OF VEEL SIMPELER NOG VERSTUUR EMAILS MET EEN VERZEND BEWIJS \ AFLEVERRAPPORT.

Betaalde 115 euro in de maand, het verleng aanbod was eerst 190, maar omdat ik als klant dus nooit fatsoenlijk de tijd heb gehad om te kijken (OCT 21) of er andere aanbiedingen zijn op de energiemarkt. Ben ik nu dus heel duur uit. Als ik een mail ontvangen had van budget energie \ budgethuis voor de " energie crisis in Oct 21 " dan had ik natuurlijk mijn contract laten verlengen voor +\- het zelfde geld 115 euro of overgestapt. Zit nu in variabel tarief van 268 euro in de maand, die ik direct na een telefoon gesprek ontving. Als ik zoek op de aanbieding sites naar variabel contract bied budget energie een variabel contract aan voor 214 euro. ( dus van vaste klanten plukken ze ook 50 euro extra tov nieuwe klanten.) Ik zie net dat ze er nog 10 euro bij het verleng aanbod hebben op gegooid namelijk 220 euro per maand. Mensen geef aub geen geld uit aan dit soort zwendel bedrijven. Zonde van de tijd en ENERGIE die je erin stopt.

VOOR IK HET VERGEET, NEEM EERDER VRIJ VAN HET WERK ALS U MET BUDGET ENERGIE CONTACT WILT OPNEMEN, ZE ZIJN NAMELIJK OP 15:00 GESLOTEN, U KUNT DAN ENKEL TERECHT ALS U NIEUWE KLANT BENT !

Klantenservice is verder wel oke, alleen als puntje bij paaltje komt duiken ze onder het buro. Jammer een goed gevoel kan dus ook een onderbuik gevoel zijn.

bewijs tonen van de niet verzonden emails, er is immers niets te verbergen. Toch?

J. Jacobs

Misleidend

Werkelijke prijzen en geen nep bedragen opvoeren

Geert van den Burg

Goede vergelijker, goede filter opties. Makkelijk overgestapt

Filteren

The best

it was good

nothing

René

Waardeloos, sluit geen contract af via dit bedrijf, je word daarna tot vervelens toe teruggebeld door een of ander vaag bedrijf waar onbeschofte mensen werken die proberen je weer van... Waardeloos, sluit geen contract af via dit bedrijf, je word daarna tot vervelens toe teruggebeld door een of ander vaag bedrijf waar onbeschofte mensen werken die proberen je weer van energieleverancier te laten veranderen.

stoppen met deze zaak