8.5/10
Overstapgemak
8.5/10

Charles Ter Horst

Onafhankelijk advies, vele keuzemogelijkheden.

Zoals hierboven aangegeven grote keuzemogelijkheid

Prima,

Prima snel geregeld

Snel duidelijk

Belcentrale B.V.

Als telecom provider met groot kantoor wilde we wel eens een betere deal voor energie.

Belcentrale.nl neemt al jaren energie af dit echter tegen een veel te hoge prijs, via energievergelijken.nl een veel betere deal gevonden. Bedankt.

Math

Zeer slecht. Bedrijf is niet bereikbaar.

Bedrijf is niet bereikbaar.

Reactie Energievergelijken.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u ons niet heeft kunnen bereiken.
Onze klantenservice (tel: 088 1100 888) is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 22:00, in het weekend van 09:00 tot 18:00. Verder kunt u een mail sturen naar support@energieleveranciers.nl

Klantenservice Energievergelijken.nl

Martin

Goed vergelijk, prima aanbod en dan ... Je denkt dat alles goed gaat, maar dan komt de energieleverancier met een contract die NIET het afgesproken enkeltarief voor elektriciteit en bijbehorende...

Overzichtelijk aanbod van energieleveranciers met goede prijzen.

Het aanbod wat ik heb vastgelegd op de website verwacht ik dan ook van de energieleverancier te krijgen. In dit geval dus uitgaande van ENKELTARIEF voor elektriciteit, zoals ook is bevestigd door energievergelijken.nl

Reactie Energievergelijken.nl:

Geachte meneer,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wanneer u een aanvraag via Energievergelijken.nl indient voor een enkel tarief, en u heeft een dubbele meter, dan zal de nieuwe leverancier u een contract sturen met een dubbel tarief.

De leveranciers controleren elke aanvraag en zien aan het adres of er een dubbele of enkele meter aanwezig is. Dit om fouten te voorkomen, er zijn consumenten die hierin onbewust fouten maken.

Wilt u graag een enkel tarief dan kunt u rechtstreeks met de leverancier contact opnemen om dit om te laten zetten. Dit is overal mogelijk met uitzondering van Budgetenergie en Energieflex.

Hopende u hiermee voldoende geĆÆnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Energievergelijken.nl

plugge

Netjes en duidelijkj

heel duidelijk

nee

Vlot bereikbaar

Niet op gelet.

Good experience, friendly operators.

English speaking operators.

English selection when calling you would be great.

Sandra Metz

Vergelijk kwam snel tot stand en de informatie was duidelijk en overzichtelijk

dat het allemaal zo snel en makkelijk uitgezocht was

nee niet echt. ga zo door