Overstapgemak

E. Klooster

Maand bedrag klopt niet met werkelijke bedrad

Nvt

Nvt

Ils

Ben eenvoudig overgestapt naar andere aanbieder. Enkele dagen later wordt ik gebeld met de mededeling dat er iets veranderd is in de vaste kosten en voordat ik het weet heb ik een contract... Ben eenvoudig overgestapt naar andere aanbieder. Enkele dagen later wordt ik gebeld met de mededeling dat er iets veranderd is in de vaste kosten en voordat ik het weet heb ik een contract afgesloten met weer een andere aanbieder. Hoe komen ze aan mijn gegevens?

Overstap was makkelijk, duidelijk weergave opties

??

Denissen

Het is voor mij de eerste keer dat ik van energieleverancier ben overgestapt.
Het is voor mij de eerste keer dat ik van energieleverancier ben overgestapt.
Vanaf half september ga ik pas energie betrekken bij de nieuwe energieleverancier dus kan nog geen mening geven hoe ik dit ga ervaren.

ik heb geen ervaring met anderen

weet ik niet

G.A.Zaal

Gunstig, zie verder

Zeer overzichtelijk en duidelijk

Mogelijk iets duidelijker aangeven dat overstap wel mogelijk is, maar financiele consequenties kan hebben indien het lopend contract niet boetevrij kan worden beeindigd.

caatje

Oplichters!
Er is naar ons gemaild door dit bedrijf. offerte gekregen.
Heb duidelijk aangegeven geen contract af te willen sluiten en dat we het zo willen houden zoals het nu is.
DE...
Oplichters!
Er is naar ons gemaild door dit bedrijf. offerte gekregen.
DE account manager van energie vergelijker heeft zelf het contract geactiveerd. Ben hier weer een hele middag ben je ermee bezig om het ongedaan te krijgen...als dat nog lukt.

oplichten

medewerker goed lezen en luisteren naar de klant

Schampers

Duidelijke vergelijking

John

Prima overzicht met de juiste aanbiedingen voor onze thuissituatie.

Overzichtelijk en duidelijkheid

H

Geweldig

Goede service

Ga zo door

walter van Nistelrooy

Prima, snelle, juiste informatie.

Makkelijk prijzen te vergelijken, fijn om prijzen te kunnen selecteren per jaar of per maand

Minder mails om je nog te attenderen. Soms heb je meer tijd nodig om na te denken, dan hoef ik daar geen mails meer over.

Julia

overzichtelijk