Overstapgemak
8.5/10

Goede snelle onafhankelijke vergelijkingen. Je kan veel filters aanklikken en alles eordt na het aanvragen voor je geregeld

Snel en duidelijk

Wiefferink

Helder en duidelijk ..ik moest persoonlijk contact opnemen ivm zonnepanelen . En die mevr heeft mij van a tot z geholpen top

De service was goed en helder

Vermelden bij de prijs wat er nog bij komt van de netwerkbeheerder dat zou wel prettig zijn heb je nog een beter inzicht in wat je per maand betaald. En waar je op moet letten als je zonnepanelen hebt en meer opbrengt dan je verbruikt .

Martin

Super handig, en zeker kosten besparend mooie prijs gekregen bij enige energie. Heel erg bedankt

Overzichtelijk site goeie informatie

Niet nodig

Timetext

Uitstekend

Alle aanbieders worden correct vergeleken

Goed en duidelijk

Fijn overzicht in alle mogelijkheden

Genoeg filterkeuzes om alle mogelijkheden te bekijken

Geen verbetertips

Th Meyer

Ik maak voor m'n zelf en een aantal familieleden zins enige jaren gebruik van deze vergelijkingssite en ik heb al die jaren altijd een goed gevoel van gehad. Je krijg direct bericht en alles wordt...

Duidelijke en overzichtelijke website. Alle informatie is makkelijk te vinden. Met een paar klikken en alles is geregeld.

Geen, Wat mijn betreft houden zo !!!!

Ik vond het een handige site, alleen op de site stond bijvoorbeeld dat een energiemaatschappij heel goedkoop was en dan meld je, je aan en dan moet je i.p.v. 33 euro 75 euro per maand betalen....

Het is heel handig om te kijken welke in jou omgeving het goedkoopste is !!

De goede prijzen hanteren op de site