Overstapgemak

Simpel en doelmatig

duidelijk, geen overtollige informatie

n.v.t.

Wolsing

Super makkelijk en betrouwbaar, goede vergelijking.

Ook goed met eigen zonnepanelen.

Eigenlijk niet.

W. de Wilde

Super. Heel gemakkelijk zonder probleem een voordelige overstap te maken.

super gemakkelijk en zonder problemen

geen tipd

Ger

Geen punten

Geen punten

T Postema

Heldere informatie

compleet

in het bestelproces het overstapvenster benomen

Marije

Eneco

Tijd rekken aan de telefoon en beloftes niet nakomen

Waardeloze organisatie. Wij hebben een abonnement met onderhoud en storingshulp.

We hebben een melding gedaan dat onze verwarming de hele tijd aan slaat en veel gas verbruikt. Dit zou een urgente melding zijn aldus Eneco. "Ze komen direct langs. Lucht de ruimte voor de monteur". Na een week lang dagelijks contact zoeken is er eindelijk na 1.5 week een afspraak met een monteur terwijl we meerdere malen te horen hebben gekregen dat de monteur komt. Eneco besteed het uit aan een ander bedrijf en schuilt zich daar achter. "Wij kunnen er niks aan doen mevrouw. Wij kunnen de monteurs niet bereiken" "Wat vervelend mevrouw, wij besteden het uit en weten niet wat hun planning is". Ook dit bedrijf besteed de klus weer uit. Belachelijk. Wij zijn er dagelijks voor thuis gebleven. Je wacht standaard een half uur aan de telefoon bij Eneco. Het riedeltje : U moet helaas wat langer wachten dan u van ons gewend bent. Slaat dus nergens op en is hun standaard. Oh, en ook voor de onderhoud zijn ze ook nog steeds niet geweest. Dit terwijl we in een nieuw huis wonen waar de onderhoud meer dan een jaar geleden is gedaan. "Wij komen pas na een half jaar mevrouw. Het is erg druk gezien corona". Ik ben helemaal klaar met Eneco . Ga zo snel mogelijk ons abonnement opzeggen en kom daar nooit meer terug.

Fettah

Super site, maak er al 8 jaar elk jaar gebruik van en heb al honderden euro's bespaard.

Dat je je werkelijke eigen verbruik kan invullen

Niks

Jantje Olivier

Top, ik wissel elk jaar van energie, en verdien daarmee euro's, 15 minuten werk, snel uitgespaard, zo geregeld via Energieleveranciers, een kind kan de was doen!

snel, gemakkelijk, overzichtelijk, etc

Marrit

Zeer goed!

Dat je herinnering krijg wanneer je moet overstappen.

Duidelijk website

Snelle service