Overstapgemak

Sneller aansluiten

E.A.Schoch

Duidelijke website

Eser Ehliz

Prima gegaan allemaal. Duidelijke en vriendelijke service.

Duidelijkheid

Geen idee

Harry

Prima, voldoet aan verwachtingen

Snelheid en aanbiedingen

Van Bragt

Erg makkelijke en overzichtelijke service

Overzichtelijk

Klant vriendelijke

Erwin van den Luitgaarden

Een snelle en simpele manier om over te stappen en geld te besparen.

Gebruikers kunnen zelfstandig overstappen zonder tussenkomst van een partij.

Op dit moment geen.

Erwin Jacobs

Op zich prima. Het was me aanvankelijk niet helemaal duidelijk waarom sommige leveranciers buiten de vergelijking lijken te vallen. Maar de ervaring op zich was prima.

Heldere communicatie over het vervolg; dus wat je wanneer kunt verwachten.

Ligt misschien niet zozeer een Energieleveranciers.nl maar aan de uiteindelijke partij, in mijn geval Oxxio. Als ik mijn verbruik invul en daar komt een bedrag uitrollen, dan wil ik graag dat mijn... Ligt misschien niet zozeer een Energieleveranciers.nl maar aan de uiteindelijke partij, in mijn geval Oxxio. Als ik mijn verbruik invul en daar komt een bedrag uitrollen, dan wil ik graag dat mijn overeenkomst ook dat bedrag laat zien. Ik zit er niet op te wachten dat Oxxio op basis van het historische verbruik van de woning mij een VEEL en VEEL lager bedrag komt voorschotelen. Temeer omdat ik had aangegeven niet over te stappen, maar voor het eerst aan te melden.

J. Schutte

Niet heel goed.

We zijn veel vaker overgestapt via energieleveranciers... nooit problemen gehad. En dit jaar ging het fout. We wouden overstappen naar Essent, maar kregen nooit een bevestiging. Bij Essent was niks... We zijn veel vaker overgestapt via energieleveranciers... nooit problemen gehad. En dit jaar ging het fout. We wouden overstappen naar Essent, maar kregen nooit een bevestiging. Bij Essent was niks bekend, terwijl energieleveranciers zei, dat ze het doorgegeven hadden. Zelfs nog over gebeld. En inmiddels waren er 2 weken verstreken, en hadden we nog 1 week over... En toen maar besloten om een contract van 3 jaar af te sluiten bij Essent. We hadden geen keuze meer. Erg slecht!!

Beter de contracten door gaan geven!