Overstapgemak

Loes Peterse

Snel correct duidelijke info

Duidelijk overzicht met de peilers genoemd

Een beoordeling geven op een digitaal proces vind ik erg lastig. Er is geen klantcontact dus ook geen idee hoe ik klantvriendelijkheid moet beoordelen. Buiten dat ik persoonlijk het irritant vind om... Een beoordeling geven op een digitaal proces vind ik erg lastig. Er is geen klantcontact dus ook geen idee hoe ik klantvriendelijkheid moet beoordelen. Buiten dat ik persoonlijk het irritant vind om bij elk contact een beoordeling te leveren. Of dat nu bij jullie of een pwn of bol.com. Wordt moe van beoordelingen.

Van delft

Heel erg goed

Alles

Rien

Uitstekend

Helder en overzichtelijke vergelijkingssite waar ik al jaren gebruik van maak

Ik kan echt niks bedenken wat verbeterd zou kunnen worden

P

Prima, goed overzicht en overstappen gaat simpel.

Simpel

Ga zo door

Julien Traniello

Prima service. Fijn dat ik ieder jaar herinnerd word om mijn energiecontract bij een nieuwe leverancier aan te sluiten.

De site is overzichtelijk

Ik ben geregistreerd als zzp'er bij de KvK. Ik krijg tientallen telefoontjes over energieaanbidders vanaf maand Oktober. Het zou heel fijn zijn om die bedrijven te kunnen blokkeren als ik gebruik... Ik ben geregistreerd als zzp'er bij de KvK. Ik krijg tientallen telefoontjes over energieaanbidders vanaf maand Oktober. Het zou heel fijn zijn om die bedrijven te kunnen blokkeren als ik gebruik van jullie site maak.

ruijgrok bomen

Het was heel simpel en duidelijk

Het word duidelijk vermeld. Geen kleine letters of bedragen die er nog bij komen.

Angelique Wiersma

Tot nu toe heb ik geen slechte ervaring met de site.

Snel geregeld en netjes afgehandeld

Geen verbeterpunten of tips

Foster

Zegt wat men beloofd en doet ook wat men beloofd.

Snelle reactie. Knooppunt waar alle leveranciers transparant met elkaar bergeleken kunnen worden.

Nee, op dit moment even niet.

Antonie H.

“Nooit zonder gas en stroom” geldt alleen als je meer dan een maand van te voren een contract afsluit. Per direct afsluiten kan niet, maar dit wordt las achteraf duidelijk. Klantenservice ronduit... “Nooit zonder gas en stroom” geldt alleen als je meer dan een maand van te voren een contract afsluit. Per direct afsluiten kan niet, maar dit wordt las achteraf duidelijk. Klantenservice ronduit onvriendelijk en toont geen begrip voor de situatie.

Korting op contracten.

Waarschuwing op de website als de ingangsdatum per direct of in de nabije toekomst is.

M.A.Naerebout

Ik wilde energieleveranciers vergelijken en ivm een verhuizing de tarieven en mogelijkheden bij verschillende energiebedrijven onderzoeken. Dat is goed gelukt.

overzichtelijke site

Net van toepassing