Overstapgemak

P

Prima, goed overzicht en overstappen gaat simpel.

Simpel

Ga zo door

Julien Traniello

Prima service. Fijn dat ik ieder jaar herinnerd word om mijn energiecontract bij een nieuwe leverancier aan te sluiten.

De site is overzichtelijk

Ik ben geregistreerd als zzp'er bij de KvK. Ik krijg tientallen telefoontjes over energieaanbidders vanaf maand Oktober. Het zou heel fijn zijn om die bedrijven te kunnen blokkeren als ik gebruik... Ik ben geregistreerd als zzp'er bij de KvK. Ik krijg tientallen telefoontjes over energieaanbidders vanaf maand Oktober. Het zou heel fijn zijn om die bedrijven te kunnen blokkeren als ik gebruik van jullie site maak.

ruijgrok bomen

Het was heel simpel en duidelijk

Het word duidelijk vermeld. Geen kleine letters of bedragen die er nog bij komen.

Angelique Wiersma

Tot nu toe heb ik geen slechte ervaring met de site.

Snel geregeld en netjes afgehandeld

Geen verbeterpunten of tips

Foster

Zegt wat men beloofd en doet ook wat men beloofd.

Snelle reactie. Knooppunt waar alle leveranciers transparant met elkaar bergeleken kunnen worden.

Nee, op dit moment even niet.

Antonie H.

“Nooit zonder gas en stroom” geldt alleen als je meer dan een maand van te voren een contract afsluit. Per direct afsluiten kan niet, maar dit wordt las achteraf duidelijk. Klantenservice ronduit... “Nooit zonder gas en stroom” geldt alleen als je meer dan een maand van te voren een contract afsluit. Per direct afsluiten kan niet, maar dit wordt las achteraf duidelijk. Klantenservice ronduit onvriendelijk en toont geen begrip voor de situatie.

Korting op contracten.

Waarschuwing op de website als de ingangsdatum per direct of in de nabije toekomst is.

M.A.Naerebout

Ik wilde energieleveranciers vergelijken en ivm een verhuizing de tarieven en mogelijkheden bij verschillende energiebedrijven onderzoeken. Dat is goed gelukt.

overzichtelijke site

Net van toepassing

Jos Pingen

Zeer tevreden met Energieleveranciers.nl

Snelheid, duidelijkheid en eenvoudig

Ik zou ervoor pleiten om als ik mijn keuze bevestig, de mogelijkheid te beiden aan mij als nieuwe klant om ( middels de internetomgeving/mail) een of tweetal vragen te stellen aan jullie

Michael Huurman

Prettig en duidelijk