Overstapgemak

Los

Zeer blij mee, doe ieder jaar even een vergelijking. Duidelijke en overzichtelijke website waarop ik snel mijn keuze kan maken.

Overzichtelijke en duidelijke informatie

Enecko

Eneco

Edo Muller

Huilen met de pet op

Geen ervaring met hun sterke punten...

Volgende keer ook werkelijk de overstap regelen? Of tenminste wanneer blijkt dat er niets gebeurd is, het rechtzetten in plaats van je klant te verwijzen naar de nieuwe leverancier. Die weet... Volgende keer ook werkelijk de overstap regelen? Of tenminste wanneer blijkt dat er niets gebeurd is, het rechtzetten in plaats van je klant te verwijzen naar de nieuwe leverancier. Die weet namelijk van niets omdat jullie het niet geregeld hebben...

Bonhof

Energieleveranciers.nl heeft ons fantastisch geholpen om een nieuw en goede energiedeal te vinden en te maken. Zonder deze partij had ik nooit zo’n goede deal kunnen maken. Bedankt!

Snel en overstapgemak

Roos

Heel goed en snel geholpen!

Werd snel opgepakt, goede duidelijke uitleg!

Niets, en dat is ook een sterk punt!

Kim Timmermans

Heel makkelijk via internet kunnen overstappen

Goede site

Niks

hendrix

Geweldige service en zeer klantvriendelijken de goedkoopste prijzen

goedkoopste

Karin

Ik heb het als een plezierige tool ervaren om tot de juiste keuze te komen.

Duidelijke zichtbaarheid.

Nvt

Jolien

Onduidelijke communicatie mbt startdatum. Startdatum is pas 6 weken na aangevraagde startdatum wat zou betekenen dat Liander mijn gas/elektra af zou sluiten voor die tijd! Uiteindelijk met... Onduidelijke communicatie mbt startdatum. Startdatum is pas 6 weken na aangevraagde startdatum wat zou betekenen dat Liander mijn gas/elektra af zou sluiten voor die tijd! Uiteindelijk met energieleverancier een aantal weken kunnen vervroegen maar met vervalling van herroepingsperiode. Ben niet tevreden en buiten vergelijking zie toegevoegde waarde niet. Ik zou willen dat ik zelf direct bij Welkom Energie had aangesloten en niet via deze vergelijkingssite (dit was me ook niet duidelijk ten tijde van inschrijving). Duurde lang om reactie op email te krijgen en 1e email bleef onbeantwoord.

Ervan uitgaande dat de gegevens kloppen is de prijsvergelijking erg handig.

Klantenservice, transparantie in inschrijvingsproces

Mark Hollink