Overstapgemak

Jos Rood

Overstappen is een makkie - geen gezeur zoals van die callcenters

nooit teleurgesteld, snel en groot gebruiksgemak

zou ik niet weter

Artmanni

Hebben onzettend veel tijd nodig voor een jaarafrekening voorheen was het nog wel eens binnen een redelijke tijd maar ze werken steeds trager bij Nle en ziin zeer irritant als je daar vragen over... Hebben onzettend veel tijd nodig voor een jaarafrekening voorheen was het nog wel eens binnen een redelijke tijd maar ze werken steeds trager bij Nle en ziin zeer irritant als je daar vragen over stelt!

Kan ze niet bedenken

Wat vriendelijker en sneller

Innova

Slechte ervaring met Innova erg opdringen jong man als je iets vraagt dan krijg je wel antwoordt ga je er tegen in dat word je minder leuk telwoord gestaan.
jongeman van Innova belde later...
jongeman van Innova belde later terug en kreeg mijn vrouw aan de telefoon en dit wist niks van mijn gesprek af met Innova.volgen de jongeman moet mijn vrouw maar even and wordt geven dat kon mijn vrouw niet toen werd de jonge man erg opdringend

zou ik niet weten.

Personeel beter opleiden meer in belang van de klant.in plaats van het bedrijf Innova

S.P.Bulthuis

Mijn ervaring is prima

snelle reactie

RvH

Scheelt een hele hoop geld per jaar. In een paar klikken geregeld!

Veel korting in een paar klikken geregeld!

Energiedirect

Energiedirect

De prijs

MISLEIDENDERECLAME! Wanneer je een nieuwe klant aanbrengt adverteren zij met een bonus van 25 euro voor de nieuwe klant en diegene die de klant aanbrengt. Inmiddels 2 nieuwe klanten aangebracht en... MISLEIDENDERECLAME! Wanneer je een nieuwe klant aanbrengt adverteren zij met een bonus van 25 euro voor de nieuwe klant en diegene die de klant aanbrengt. Inmiddels 2 nieuwe klanten aangebracht en dan te horen krijgen dat dat nu niet geldt. Hier contact over op genomen, telefonisch. Werd mij verteld dat ik dat via email moest doen. Antwoord op mijn email was dat ik telefonisch contact op moest nemen. En hier werd mij weer verteld dat ik er helaas geen recht op had. Ik vraag me af of er überhaubt iemand is die ooit de bonus heeft gekregen.
Binnenkort loopt mijn contract af. Ik weet nu al dat energiedirect een klant minder gaat krijgen.

Fatih

Alles is heel duidelijk

Kerkvliet

Is super geregeld.

Ben al meerderen keren overgestapt via energieleveranciers.

J. Glibert

Handig overzicht en prima prijzen! Ik zou er zo weer heengaan wanneer ik energieleveranciers wil vergelijken!

Duidelijk overzicht. Handige filters

Ik heb geen verbeterpunten. Het was simpleweg fijn om mee te werken

Johannes Rechner

Al jaren goed, dit jaar helaas minder.

Goede prijsvergelijking

Dit jaar helaas een minder competente klantenservice aan de lijn gehad.