Energear

cz

Gebeld had nog vragen super geholpen echt een aanrader

Frans

Snelle levering en goede uitleg van het product.

J. Pikaart

De laatste jaren verschillende malen bij Ledscherp een bestelling geplaatst. Altijd snel en correct de bestelde artikelen geleverd. Ik heb geen nadelige aanmerkingen op dit bedrijf en hun service.... De laatste jaren verschillende malen bij Ledscherp een bestelling geplaatst. Altijd snel en correct de bestelde artikelen geleverd. Ik heb geen nadelige aanmerkingen op dit bedrijf en hun service. Ik kan het zeker aanbevelen hier een bestelling te plaatsen.

Petronix

Nette service, prima prijs/kwaliteit verhouding. Volgende keer weer :-)

Levering niet binnnen voorgestelde termijn

Reactie Energear:

Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop... Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop geeft aan voor 20.00u besteld, dezelfde dag verzonden. Dat is door ons ook gebeurd. Dat je bestelling op 7 januari bezorgd is, is vervelend maar ligt helaas niet bij ons maar bij PostNL. Met vriendelijke groet, Team Ledscherp.

Nette en snelle service.

Ledscherp verkocht een lamp van Fenix die de andere webwinkels inmiddels niet meer in het assortiment voeren, dus was ik erg blij met Ledscherp.nl