Energear

Ruud

Ik was op zoek naar een goede zaklamp, vooral voor nachtfotografie. Ben uitgekomen op de Acebeam EC65 (2500 Lumen-versie) en deze besteld bij Ledscherp. Makkelijk bestellen, snelle levering en... Ik was op zoek naar een goede zaklamp, vooral voor nachtfotografie. Ben uitgekomen op de Acebeam EC65 (2500 Lumen-versie) en deze besteld bij Ledscherp. Makkelijk bestellen, snelle levering en netjes verpakt.

Stas Erwin

Heel snelle levering , en alles ok . Alleen spijtig dat ik geen antwoord kreeg op een vraag via mail .

Derk

Groot assortiment aan spullen, scherp geprijsd en snelle levering. Keurig verpakt zonder onnodig veel verpakkingsmateriaal. Graag een volgende keer weer. Bedankt!

Willem Emons

Snelle levering en bezorging van bestelde product.

Steehouwer

Duidelijke omschrijving van het product. Zeer snelle afhandeling en levering. Daarbij waren ze voor de Olight die ik zocht de goedkoopste. Zal als ik weer een zaklamp zoek zeker weer bij ledscherp... Duidelijke omschrijving van het product. Zeer snelle afhandeling en levering. Daarbij waren ze voor de Olight die ik zocht de goedkoopste. Zal als ik weer een zaklamp zoek zeker weer bij ledscherp bestellen.

Raf Boesmans

Dit is de tweede lamp die ik bij jullie bestel. De eerste was een 2-tal jaar geleden: olight R50 Pro Seeker. Formidabele lichtsterkte! Ik werk in de metro en deze lamp brandt dagelijks 3 tot 4 uur!... Dit is de tweede lamp die ik bij jullie bestel. De eerste was een 2-tal jaar geleden: olight R50 Pro Seeker. Formidabele lichtsterkte! Ik werk in de metro en deze lamp brandt dagelijks 3 tot 4 uur! Er zijn een tweetal zwakke punten nl het drukknopje is iets te 'breekbaar' voor een dergelijke robuuste lamp en ten tweede is het elektronische circuit dat in de batterij is ingebouwd ook te kwetsbaar voor schokken. Op twee jaar tijd had ik 3 batterijen nodig want ondanks het feit dat deze eigenlijk nog opgeladen waren, kan je ze niet meer gebruiken door de componenten die stuk zijn. Hopelijk is dit model batterij iets robuuster.