Energear

Energear Ook benieuwd naar feedback over de webshop Energear? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2231
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Energear met 9.3/10. Gebaseerd op 2231 ervaringen.

Pedro

Positieve ervaring, goede communicatie na een minder goed gelopen bestelling. ook na beoordeling van helpdesk ticket direct een telefoontje met terugkoppeling.

Bernard D.
Goed (8/10)
Bernard D.
Score voor Energear:4/5

Alles goed verlopen.

RamboMaus

Olight led lampje besteld, keurig en snel verzonden..
ik zou zeker weer bij hen bestellen..
ga zo door ledscherp.

Peter Verburg

Voor mijn ledlenser p7 was een nieuwe batterijhouder nodig, volgens de site niet meer leverbaar. na een telefonisch contact werden mogelijkheden gezien om er nog een samen te stellen. top service.

Robert

Contact gehad met roy, .
netjes reactie terug gekregen helaas item was niet wat ik moest hebben maar toch de service en bereidheid om je te helpen is super, door omstandigheden van een leverancier ging het mis. roy heeft toch zijn best gedaan om het op te lossen en op te pakken" dikke duim". zelf ben ik akkoord gegaan om de houder te houden en hiervoor straks een goeie zaklamp te kopen die geschikt is voor mijn werk.

BL

Goed geholpen + snelle levering + duidelijke postnl e-mails over status van de verzending!.

Nanning

Had een kabel besteld voor mijn olight , zou de andere dag in huis zijn , maar was er niet , na bellen kwam de kabel als nog , prima geregeld !.
goede service !.

E. uit G
Zeer goed (9/10)
E. uit G
Score voor Energear:4.5/5

Snelle levering en goede communicatie!.

H.S.

Niets aan te merken op het bestelde artikel, op het nakomen van de leveringstijd en op de levering zelf. bijgevolg een zeer goede ervaring met ledscherp.

Energear 1 beoordeling

De youtube filmpjes waarin je de ' nep' militaire zaklamp naast andere zaklampen van jullie site vergelijkt heeft mij overtuigd. zeer duidelijke filmpjes. complimenten.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn Energear. En dat betekent maar één ding: dat het wel goed zit. Energear is de motor achter succesvolle webwinkels met een team van gedreven specialisten maar vooral ook liefhebbers.
Adres
Oude Velperweg 52a