Energear

Je aankoop wordt beschermd

D. Hottentot

Prima service. Ideaal dat je een tijdsblok kan kiezen wanneer het bezorgd wordt. Ik mis alleen mijn batterijen bij de bestelling.. fenix tk16 doet wat hij moet doen.

Reactie Energear:

Goedendag, bedankt voor je feedback!

Graag verneem ik van je of de gratis accu wel is meegeleverd. Mocht je de 2x CR123 batterijen bedoelen, deze worden standaard niet meegeleverd, bij geen enkele Fenix lamp meer. Bij de leveringsomvang staan deze batterijen ook niet vermeld.

Fijne dag en nogmaals dank voor je feedback!

Vivian

Vooraf ben ik geweldig geholpen door Roy. Een deskundig en eerlijk advies leidde tot een aankoop die ons helemaal past. We gaan hier voortaan onze zaklampen kopen. Ook voor ons bedrijf.

E. van der Zande

Heb mijn eerste lamp in 2012 gekocht. Armytek in dit geval heb hem nog steeds. Prima qualiteit lampen zeeer goede service. zojuist een hoofdlamp erbij gekocht van het zelfde merk en beloofd weer...

Wim ter Horst

Duidelijke en volledige website. Relevante informatie. Heb reeds eerder (in 2011) zaken het Ledscherp gedaan, en ook toen was het prima. Zeer tevreden.

Duidelijke website. 's-Avonds besteld en de dag erna in de ochtend al geleverd. Supersnel.