Harold Spee

Mijn eerste ervaring met EMSporting was zeer positief. Ze denken met je mee en ze regelen het in mijn geval zeer, zeer snel. Top prestatie waarvoor dank.

Reactie EMSporting:

Bedankt Harold, leuk om te horen!
Fijn weekend alvast

Sjoerd Bangma

Fantastisch!!

Reactie EMSporting:

Super om te horen, bedankt Sjoerd!
Fijne dag alvast

Judith van der Poel

Top service! Denken mee en zijn flexibel. Echt een aanrader!

Reactie EMSporting:

Bedankt Judith voor de positieve beoordeling!
Fijn om te horen.
Nogmaals bedankt voor de bestelling en veel plezier met de artikelen

A.H. IJzerman

Goed zoals altijd.

Reactie EMSporting:

Super om te horen, bedankt!

Jeannette

Volgens afspraak geleverd, tussentijds prettig persoonlijk contact over opmaak logo

Reactie EMSporting:

Bedankt Jeanette, leuk om te lezen.
Alvast een fijne avond!

Ellen Dijkstra

We hebben een trofee, shirts en hardloopbroeken besteld voor de 4 Mijl bij EM Sporting. Van advies tot levering, alles verliep soepel en prettig. We gaan zeker vaker bij EM Sporting bestellen voor... We hebben een trofee, shirts en hardloopbroeken besteld voor de 4 Mijl bij EM Sporting. Van advies tot levering, alles verliep soepel en prettig. We gaan zeker vaker bij EM Sporting bestellen voor ons bedrijf.

Reactie EMSporting:

Bedankt Ellen, super om te horen.
Tot een volgende keer!

Wzvjs

Matige kwaliteit

Reactie EMSporting:

Vervelend om te horen, helaas hebben wij hier geen melding van ontvangen. Om onze service te verbeteren, horen we graag wat er mis is gegaan?

Mvc’19

Reactie EMSporting:

Goed om te horen dat het gewaardeerd wordt! Nogmaals bedankt en tot een volgende keer

Sander

Zeer klantvriendelijk

Reactie EMSporting:

Bedankt voor het compliment Sander. Fijne dag!

Arnold Visser

Sport-rugtas besteld en snel geleverd ondanks dat het product niet direct op voorraad was. Netjes bedrukt met initialen.

Reactie EMSporting:

Wij hebben ons best gedaan de rugtas op tijd te bedrukken en leveren zoals afgesproken Arnold. Veel plezier met de bedrukte tas!