Wednela

Leuke schoenen / laarzen en onderhoudsproducten plus gratis advies

zie hierboven ...

Jopie

Schoenen werden keurig op de afgesproken dag afgeleverd.

Goede keuze mogelijkheid gecombineerd met leverbaarheid

Evi

Op zaterdagmiddag in deventer kinderlaarzen van giga gezien maar de juiste maat was er niet meer. Gelijk op internet gezocht en kwam terecht bij Emmen mode. De juiste maat gesteld en nog geen 24 uur...

Overzichtelijke internet site, snelle service en netjes verpakt.

Super snel geleverd

Ik zocht schoenen voor mijn dochter van 11. Ze heeft er een paar aangepast en deze waren 200 euro (slik)
Toen heb ik op het merk gezocht en zag dezelfde schoenen vd helft! Ik dacht dat kan...

Ik kreeg een storing tijdens mijn betaling. Toen ik terug wilde keren op de site waren de schoenen niet meer in voorraad. Vreselijk balen!
Zag ik de volgende ochtend in mijn mailbox dat de betaling nog niet voldaan was. Dit gedaan en de schoenen ontvangen !
Dat noem ik nog eens service!!
Mijn dochter en ik hebben een vreugde dansje gemaaktšŸ˜€

Makkelijk de door mij gezochte schoenen kunnen vinden door het artikelnummer van de fabrikant in te geven in Google en zodoende meteen bij Emmenmode terechtgekomen.
Artikelomschrijving kan...

Zeer snelle levering!!

Prima levering, goede service.

Prima product, snelle levering

Elma

Snel levering en je bent ge-update met jouw bestelling. Ik heb nooit problem gehad met bestellen . En ja ik bevel dit bedrijf aan.

Ebus-Geraerts

Vriendelijk en professioneel

Professioneel

Amanda

Mooie winkel met ruim assortiment, zowel voor mannen, vrouwen als kids. Aardig en behulpzaam personeel, leuke spaaractie voor vaste klanten

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel