Greta Broeders

Klantvriendelijk, snelle levering. Ik constateerde een kleurverschil in de levering, dit werd direct op een goede manier opgelost.

Snelle afhandeling en goede communicatie

Goede ervaring. Snelle levering en afhandeling van mijn retour.

Snelle afhandeling van mijn retour. Binnen 2dagen. Veel sneller dan andere webshops.

Siet van Beek

Vriendelijk personeel en goeie en eerlijke adviesšŸ‘šŸ¼

Klantvriendelijk

Layla darwish

Ik had nooit eerder besteld bij emmenmode maar de serive was snel en goed. Als de eerste de nieuwe collectie dus voor mij was de keus snel gemaakt

Veel betaalmogelijkheden
Snel email contact

Caroline

Emmen schoenen heeft een uitgebreide collectie schoenen en laarzen. De service is geweldig en het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht.

Een combinatie van het brede assortiment betere merken en de service- en klantgerichtheid.

Jetty

Heb de schoenen online besteld om ze vervolgens in de winkel op te halen. Dit ging goed en kreeg snel een mail dat ze klaar stonden.

In de winkel waren ze vriendelijk. Echter hadden de...

Groot assortiment, mooie winkel en webshop.

Sahin

Levering is niks mis mee alleen het kwaliteit van de schoenen die ik heb besteld is gewoon 3x niks... na maximaal 10x aantrekken zien ze er niet meer uit.

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Heel goed! Levering gelijk al volgende dag.

Christel

Ik vindt van emmen schoenen een super fijne winkel.ik kom daar graag mijn schoenen kopen.ze hebben een goede service en vriendelijk personeel!
Ik heb er een maand geleden mooie sneakers...

Goede service.