Continental

Voor de ESH-dag voor onze medewerkers huurden we de Smartrow en Smoothiebike van Embedded Fitness. Beide toestellen waren top. Een correcte en punctuele samenwerking.

Bundel zorg

Prima contact met Embedded Fitness. De apparaten sluiten ontzettend goed aan bij de beweeg behoefte van onze cliënten in combinatie met de aansluiting op hun leefwereld ( videogames). Bij Problemen... Prima contact met Embedded Fitness. De apparaten sluiten ontzettend goed aan bij de beweeg behoefte van onze cliënten in combinatie met de aansluiting op hun leefwereld ( videogames). Bij Problemen of storingen kan er snel geschakeld worden met support.

Roessingh Centrum voor Revalidatie

Wij zijn enthousiast over de smartclips! Ze zijn in te zetten bij verschillende doelgroepen en voor verschillende behandeldoelen (conditie, kracht, balans). Fijn is dat je ze op maat kunt instellen... Wij zijn enthousiast over de smartclips! Ze zijn in te zetten bij verschillende doelgroepen en voor verschillende behandeldoelen (conditie, kracht, balans). Fijn is dat je ze op maat kunt instellen voor de patiënt en dat patiënten plezier beleven aan het oefenen met de clips! Daarnaast zijn de clips van goede kwaliteit en kunnen wel tegen een stootje.
De service vanuit Embedded Fitness is prettig en snel.

Gemeente Eindhoven - de Tongelreep

Goede en duidelijke website. Een visitekaartje!

Basalt Revalidatie

Bij Basalt Revalidatie zijn we heel erg enthousiast over de SmartClips en worden tijdens veel behandelingen gebruikt. Vooral door bewegingsagogen en fysio’s. Ook de patiënten zijn erg enthousiast en... Bij Basalt Revalidatie zijn we heel erg enthousiast over de SmartClips en worden tijdens veel behandelingen gebruikt. Vooral door bewegingsagogen en fysio’s. Ook de patiënten zijn erg enthousiast en vinden het een leuke toevoeging tijdens de therapie.

Pitch You! Nederland | Roeselien Wekker

Echt meedenken daar waar zorg echt nodig is, dat is wat ik heb gezien toen ik met Carla Scholten, directrice 'Embedded Fitness' werkte aan haar pitch.

Dat we moeten bewegen omdat dit...

Dat we moeten bewegen omdat dit gezond is weet iedereen.
Maar hoe zet je jezelf ertoe als dit niet vanzelfsprekend gaat door bijvoorbeeld ouderdom , ziekte of andere beperkingen?
Daar gaf Carla antwoord op middels innovatieve technologische oplossingen.

Tijdens het schrijven van haar pitch werd mij het verhaal steeds duidelijker. Mede hierdoor geloof ik dat 'Embedded Fitness' een echte toegevoegde waarde in de zorg kan zijn.

ActiVite

Voor ons verpleeghuis hebben we de smartwall, smartclips en de fietsroutes ingezet. Super mooi en goed te gebruiken bij bewegen voor onze bewoners. Fijne begeleiding door Embedded Fitness

Stijn van Rooij, Eventmanager bij Agency X

Voor een sportevenement in een winkelcentrum hebben wij SmartDance van Embedded Fitness ingezet om de veelal online georiënteerde jeugd weer aan het bewegen te krijgen. SmartDance bleek een... Voor een sportevenement in een winkelcentrum hebben wij SmartDance van Embedded Fitness ingezet om de veelal online georiënteerde jeugd weer aan het bewegen te krijgen. SmartDance bleek een voltreffer met veel animo. De dansmatten zijn van hoge kwaliteit, zien er netjes uit en de begeleiding was erg behulpzaam en enthousiast. Een aanrader!

Dr.- Knippenbergcollege

Zeer meedenkende en professionele samenwerking.

Van Speijk Dagbesteding Helmond

We zijn erg blij met de producten van Embedded Fitness. Het is een toevoeging op het gebied van sportief bezig zijn.