Stijn van Rooij, Eventmanager bij Agency X

Voor een sportevenement in een winkelcentrum hebben wij SmartDance van Embedded Fitness ingezet om de veelal online georiënteerde jeugd weer aan het bewegen te krijgen. SmartDance bleek een... Voor een sportevenement in een winkelcentrum hebben wij SmartDance van Embedded Fitness ingezet om de veelal online georiënteerde jeugd weer aan het bewegen te krijgen. SmartDance bleek een voltreffer met veel animo. De dansmatten zijn van hoge kwaliteit, zien er netjes uit en de begeleiding was erg behulpzaam en enthousiast. Een aanrader!

Dr.- Knippenbergcollege

Zeer meedenkende en professionele samenwerking.

Van Speijk Dagbesteding Helmond

We zijn erg blij met de producten van Embedded Fitness. Het is een toevoeging op het gebied van sportief bezig zijn.

Onlangs een activiteit via Embedded fitness georganiseerd in onze organisatie. Erg leuk en daarbij enthousiaste begeleiding. Wij zijn tevreden en raden dit zeker aan!

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Embedded Fitness. Regelmatig huren wij een Wellpoint, smoothiebike of games zoals de smartpunch. Altijd een succes!

Continental Automotive

Heel tevreden van de Wellpoint machine. De machine was handig om te bedienen en werkte foutloos.
Zeer leuke reacties gekregen van onze werknemers! Bedankt!

Bibliotheek Helmond-Peel

We hebben gebruikgemaakt van de SmartGoals en Game2Move dansmatten van Embedded Fitness. We zijn heel tevreden over de service, de snelle communicatie en de klantgerichtheid. Op de diverse locaties... We hebben gebruikgemaakt van de SmartGoals en Game2Move dansmatten van Embedded Fitness. We zijn heel tevreden over de service, de snelle communicatie en de klantgerichtheid. Op de diverse locaties hebben zij de bewegingsspellen opgebouwd en instructie gegeven aan de begeleiders. We zijn erg te spreken over dit bedrijf!

Febe Dutry

Sappentrapper, heel leuk en ecologisch project waarmee we de mensen op onze school super blij konden mee maken

Febe Dutry

Sapjesfiets zeer leuk en tof om te gebruiken & nog een goede service ook kan niet beter

Op de Fit en Vitaalmarkten van Santé Partners maken wij gebruik van de Sensamove van Embedded Fitness. Een mooi instrument in het kader van "In balans zijn"! De gebruikers, medewerkers van Santé... Op de Fit en Vitaalmarkten van Santé Partners maken wij gebruik van de Sensamove van Embedded Fitness. Een mooi instrument in het kader van "In balans zijn"! De gebruikers, medewerkers van Santé zijn erg enthousiast!