9.5/10

R. Lemmers

Vlot contact met prima oplossing

Telefonisch overleg dat 1 item even niet direct voorradig was en wat ik wilde

....kan zo niks bedenken

Diana Vogelaar

Al enige maanden bestel ik regelmatig hondenbrok bij Ellens dierenwinkel online. De afgelopen week ging er iets mis na de bestelling. Geen response en geen levering. Toen ik telefonisch contact...

Uitstekende service.
Als je eenmaal weet welk product je nodig hebt is de bestelling binnen 5 minuten gerealiseerd.

Communicatie via de website bij uitverkochte producten nazien en verbeteren.

Sylvia G.

Top service. Snelle levering! Ik ben enorm tevreden over de bestelling en zij hebben ons als klant erbij!

Snel handelen

Op de site aangeven als een product niet voorradig is.

Roland Schroder

Zeer slecht , webpagina info en banknummer klopt niet.
Zij latten niet weten als product niet op voorraad.
Communicatie niet acceptable.

Reactie Ellensdierenwinkel.nl:

Mevrouw, uw manier van communiceren was agressief, dwingend en niet tot rede vatbaar. U wilde op geen enkele manier onze excuses accepteren en sprak enkel over "jij moet", "jij zal" en "jij gaat dit doen voor mij" dit is niet de manier waarop wij met onze klanten omgaan en wij verwachten ook dat onze klanten niet zo met ons omgaan. Wij waren voor 200% bereid om u te helpen en hebben verschillende mogelijkheden aangedragen inclusief de mogelijkheid om de zending naar u toe te sturen met spoed (zelfs op zaterdag terwijl dit geen dag is dat wij een contract hebben met onze vervoerder) maar door uw commanderende gedrag en niet tot rede vatbaar zijn hebben wij uw geld terug gestort op uw rekening.

Aaltje

Prima bedrijf en service. Leveren snel en als het een keer niet lukt (product even niet op voorraad) dan wordt er contact met je opgenomen.

D. Vogelaar

Ik heb hondenbrokken besteld, 15 kg. Omdat ik de volgende dag toch in de omgeving moest zijn, heb ik telefonisch contact opgenomen om te laten weten dat ik de bestelling kon ophalen, zodat het niet...

Reviews van andere klanten hebben mij overtuigd dat het een goede en betrouwbare leverancier is.

Ik heb gezocht naar een link om de ingrediënten van de hondenbrok te vinden, maar daarvoor moest ik naar de website van de leverancier. Misschien een idee om die link direct aan de eigen website te verbinden. Ook voor wat betreft de dosering.

Beckers

Positief. Bestelling goed verwerkt en snel uitgeleverd.

Goede verwerking.

Tonny

A. van Alphen

Mijn ervaringen zijn over het geheel genomen heel positief

Goede en duidelijke info over de verschillende producten. Altijd overleg mogelijk. Verkeerd bestelde producten kon ik zonder probleem omruilen.

Het lukte me niet altijd goed om digitaal te bestellen. Met een telefoontje was het dan wel weer opgelost.

Mijn ervaring met Ellensdierenwinkel is zeer goed. Ik ben een tevreden klant.

Ze communiceren altijd heel snel als ze iets niet op voorraad hebben.

Ik koop trouw een item -- er was een periode dat de prijs 20 percent omhoog is gegaan. Het is weer gezakt, maar dat onverwacht prijsverhoging was voor mij een raadsel.