Ellensdierenwinkel.nl

Ellensdierenwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ellensdierenwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company590
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ellensdierenwinkel.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 590 ervaringen.

Sylvia G.
Sylvia G.

Snel handelen

Op de site aangeven als een product niet voorradig is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top service. snelle levering! ik ben enorm tevreden over de bestelling en zij hebben ons als klant erbij!.

Roland Schroder
Zeer slecht (2/10)
Roland Schroder

Reactie Ellensdierenwinkel.nl:

Mevrouw, uw manier van communiceren was agressief, dwingend en niet tot rede vatbaar. U wilde op geen enkele manier onze excuses accepteren en sprak enkel over "jij moet", "jij zal" en "jij gaat dit doen voor mij" dit is niet de manier waarop wij met onze klanten omgaan en wij verwachten ook dat onze klanten niet zo met ons omgaan. Wij waren voor 200% bereid om u te helpen en hebben verschillende mogelijkheden aangedragen inclusief de mogelijkheid om de zending naar u toe te sturen met spoed (zelfs op zaterdag terwijl dit geen dag is dat wij een contract hebben met onze vervoerder) maar door uw commanderende gedrag en niet tot rede vatbaar zijn hebben wij uw geld terug gestort op uw rekening.

Score voor Ellensdierenwinkel.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht , webpagina info en banknummer klopt niet..
zij latten niet weten als product niet op voorraad..
communicatie niet acceptable.

Aaltje
Aaltje
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf en service. leveren snel en als het een keer niet lukt (product even niet op voorraad) dan wordt er contact met je opgenomen.

D. Vogelaar
D. Vogelaar

Reviews van andere klanten hebben mij overtuigd dat het een goede en betrouwbare leverancier is.

Ik heb gezocht naar een link om de ingrediënten van de hondenbrok te vinden, maar daarvoor moest ik naar de website van de leverancier. Misschien een idee om die link direct aan de eigen website te verbinden. Ook voor wat betreft de dosering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb hondenbrokken besteld, 15 kg. omdat ik de volgende dag toch in de omgeving moest zijn, heb ik telefonisch contact opgenomen om te laten weten dat ik de bestelling kon ophalen, zodat het niet bezorgd hoefde te worden. dat kon en heb ik gedaan. prima geregeld. :-).

Beckers
Goed (8/10)
Beckers

Goede verwerking.

Score voor Ellensdierenwinkel.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. bestelling goed verwerkt en snel uitgeleverd.

Tonny
Tonny

Snelle levering.

A. van Alphen
A. van Alphen

Goede en duidelijke info over de verschillende producten. Altijd overleg mogelijk. Verkeerd bestelde producten kon ik zonder probleem omruilen.

Het lukte me niet altijd goed om digitaal te bestellen. Met een telefoontje was het dan wel weer opgelost.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaringen zijn over het geheel genomen heel positief.

Uitstekend (10/10)

Ze communiceren altijd heel snel als ze iets niet op voorraad hebben.

Ik koop trouw een item -- er was een periode dat de prijs 20 percent omhoog is gegaan. Het is weer gezakt, maar dat onverwacht prijsverhoging was voor mij een raadsel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met ellensdierenwinkel is zeer goed. ik ben een tevreden klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gunstige prijs, snelle levering en altijd een gratis verrassing voor de hond.

Goede service en persoonlijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf, prima service en heb mn voer na 1 dag in huis..
soms, als het voer op is wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd wordt..
meestal is dit dan enkele dagen later.

Bedrijfsinformatie

Bij Ellensdierenwinkel vind U voordelig biologisch en natuurlijk honden en katten voer gratis verzonden , homeopatische producten om kleine problemen met huid, weerstand en spijsvertereing op te lossen. Milieu vriendelijk, graan vrij, vrij van hormonen en anti-biotica, holistische produkten. Puur Natuurlijk
Adres
Melkrijder 9