Na mail contact is klacht goed opgelost.

Op de pakbon ook nog een keer vermelden dat het om een niet verzegeld product gaat

Snelle levering. Wil het product retourneren. Krijg het retourorders nadat ik electronicadeal gemaild heb. Op vrijdag gedaan, 2 dgn later nog geen reactie. Mogelijk omdat het weekend is?

Jan

Slecht

Neen.

Zeggen wat de nadelen zijn en welke Windows je nodig hebt

Owen van den Noort

Altijd prima en voor mooie prijzen

Ondanks dat ik een defecte toetsenbord binnenkreeg is de service top! helemaal geen probleem met retourneren en niet moeilijk gedaan met geld terug storten
ik zou er zo weer bestellen

Ramón

Goeie service

Snel reageren en mee denken met de klant/situatie

N.v.t.

Prima levering, geen aanmerkingen.

Snelle levering, goede prijzen.

Geen aanmerkingen hierop.

Pim Klanke

De bestelde harde schijf was niet nieuw, maar bijna 3 jaar oud en bevatte reeds verschillende partities, waar ik uit opmaak dat 'ie al gebruikt is en dus in feite tweedehands.

Na...

Aangezien de verkoper had kunnen zien dat de geleverde harde schijf 3 jaar oud was, is mijn advies om de volgende keer iets beter op te letten met inpakken.

Vader

Het product wat ik besteld had leek letterlijk van de vrachtwagen afgevallen te zijn. Niet zo fijn als je het als moederdagcadeau wilt geven. Hoewel er overal gemeld wordt dat het om een beschadigde...

Hoge kortingen.

Betere zorg dragen voor je product en verzending ervan. Ook in de weekenden communiceren met je klant.

Snelle levering, goede producten en ze houden je goed op de hoogte wanneer levering plaatsvind