Reinder

Via Tweakers kwam ik bij deze site terecht in mijn zoektocht naar een nieuwe radio. De recensies waren goed waardoor ik over ben gegaan tot bestelling.

Snelle levering en duidelijke communicatie rond het verzendproces

Volgens de omschrijving op de site was het een product welke nieuw in geopende doos was. Gelet op het ontbreken van de batterijen bij de afstandsbediening en het aanwezig zijn van enkele favoriete zenders doen mij hier ietwat aan twijfelen. De radio werkt echter perfect dus geen opmerkingen verder.

Oosterbos

Goed en zorgvuldig ingepakt, ook al was het een showmodel. Zal zeker deze shop in het vizier blijven houden...

Bezorging, afhandeling

Vlot en overzichtelijk

gemakkelijk inschrijven en bestellen van producten

2 weken gewacht op mijn bestelling, na 1 mailtje was het wel opgelost, maar toch matig dat een order wordt "vergeten"

snelle klachtafhandeling

Helene nabben

Top aanbiedingen.
Nieuw product of showmodel voor zeer scherpe prijs.

Er wordt duidelijk vermeld indien product showmodel Is, geen originele verpakking heeft of wanneer pakket niet geheel compleet is.

Vermeld bovenstaande punten ook op factuur.

S Romijn

Goede prijs

Gratis verzending

Loonstra

Goede prijs en uitstekende klantenservice, pech met verzending

Klantenservice

Bij mij ging het verzenden niet goed, mijn product is een nacht in een magazijn blijven liggen dus ik had het een dag later

Vanderpoorten Rudy

Goede en correcte dienstverlening.Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Goedkoop.
Goede kwaliteit.
Snelle levertijd.

Geen.

Davy Mestdagh

Ik kocht een Logitech toetsenbord en muis bij ElektronicaDEAL. Bij het openen van het pakket merkte ik dat de zegel van de doos reeds was doorgesneden. De doos was ook helemaal gekreukt en enkele...

Daan Caris

Goedkoop