Het Molenhoekske

Het was volgens mij de eerste keer, dit was goed behalve een te grote doos had in een envelop gegaan

Het waren kleine kabel
beveilingshulsje konden gemakkelijk in een envelop was voor jullie goedkoper en ik had dan niet naar een post afhaalpunt moeten gaan

Mark Aardema

Goede service

Geen verbeterpunten

F. Breton

Producten goed omschreven en snel geleverd

Geen tips

Bart Verbruggen

Zeer goed, bestelde set was niet volledig/correct, maar na zeer snelle communicatie werd onmiddellijk de juiste verstuurd.

Op voorhand verzekeren van correctheid (ik geloof wel dat het in mijn geval recht van de leverancier werd geleverd, dus moeilijk te controleren)

Andries Bandsma

Prima service en behulpzaam personeel

M.C.B. Schagen

Bestelde artikel had langere levertijd. Aparte e-mail over mogen gestuurd. Daarom geannuleerd en een vergelijkbaar artikel op voorraad besteld.

Geen tips.

H Kruizinga

Levering volgende dag voor aantrekkelijke prijs

Ga zo door

Pieter Brands

Goede ervaring goed product voor een goede prijs en flexibel, zoals het toevoegen van een product zonder extra bezorgkosten

Henk Klumpenhouwer

Snelle levering en goede kwaliteit.

raymond.t.p. van bijsterveld

Positief

Als het wat langer gaat duren dan normaal direct aangeven dat de koper het wat later zal ontvangen om welke reden dan ook -wachten duurt ( altijd ) te lang en wanneer je het weet is het geen... Als het wat langer gaat duren dan normaal direct aangeven dat de koper het wat later zal ontvangen om welke reden dan ook -wachten duurt ( altijd ) te lang en wanneer je het weet is het geen wachten meer !!