Rob-Son Graphics Int BV, tav Robert van Wendel de Joode

Perfect, helder en duidelijk

Neen

Janus ghysel bvba

Interessant als je iets snel nodig hebt

leveren met post nl naar bedrijf is een ramp, ze komen vnvd van 18u tot 20u leveren , wij zijn enkel tijdens de kantooruren open , en je kan niet aanpassen , graag rekening met houden dat jullie... leveren met post nl naar bedrijf is een ramp, ze komen vnvd van 18u tot 20u leveren , wij zijn enkel tijdens de kantooruren open , en je kan niet aanpassen , graag rekening met houden dat jullie naar bedrijven leveren

Erwin Ansems

De schroeven die bij de afdekplaatjes geleverd waren, het ging om een plafond haakplaat, waren erg kort ( 5 mm schroeven ). Deze graag langer leveren i.v.m. gebruiksgemak.

zie boven

Roy van Lieshout

Met elektrobode prima alleen met PostNL niet. Het zou gisteren bezorgd zijn en is vandaag weer onderweg maar niet aangekomen.

De bezorging van postNL was wat vertraagd maar de aftersales subliem. Niet eerder zo ervaren. Waardeer ik zeer.

Ruud Karsbergen

Nee

Luc Verschueren

Alles vlot verlopen : bestelling - betaling - levering

Eddy Leyssens

Eerlijk, en goed mee te communiceren.

is ok, niets te verbeteren

Aad de Ruiter

Goede en snelle levering met één kanttekening.

Pakket controleren voordat het verzonden wordt. De doos waarin de Gigaset verpakt zat, was opengescheurd. Alsof ik een tweedehands artikel ontving. Mij is aaltijd geleerd: niet aanvaarden als de... Pakket controleren voordat het verzonden wordt. De doos waarin de Gigaset verpakt zat, was opengescheurd. Alsof ik een tweedehands artikel ontving. Mij is aaltijd geleerd: niet aanvaarden als de verpakking verbroken is. Gelukkig had ik telefonisch goed contact met de klantenservice.

Pieter Nuij

Goed als altijd

Houden zo

Smit advies en Techniek

Prima, vlotte levering, pakbon en factuur