Jan

Prima ervaring, snelle levering.

Zeer snelle service. Vandaag besteld, morgen in huis.

Karin

Ik mis een gebruiksaanwijzing bij de electrische sigaret.. Ik wist niet hoe hij aan gezet moest worden. Ik wist niet dat je hem direct moest vullen omdat anders de cilinder verbrand.. Etc.

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld in verband met bovenstaande. En vriendelijk en duidelijk te woord gestaan..

Reint

Prima, snelle levering en goede prijs. Ik begrijp niet dat de prijs nu, na een week, voor Millers e-liquid ineens €1 per 10 ml hoger is. Jammer!!

Zie boven.

Reactie Elektrische-Sigarettenshop.nl:

Wij mogen van de leverancier niet lager zitten dan de vastgestelde prijs. Dus moesten wij de prijs weer omhoog doen. Dat vinden wijzelf ook heel vervelend.

Sandra

Erg goed. Snelle levering

Producten kloppen zoals beschreven

Safety Company 010

Goede en snelle service

Uitstekend, vlotte bezorging.

Beschrijf hier uw ervaring

Website erg duidelijk zonder hinderlijke reclames ed.

Mike

Bestelling was gemakkelijk, duidelijke productomschrijving.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wellicht door de drukte van de feedagen.

Reactie Elektrische-Sigarettenshop.nl:

Ja dat klopt, wij kregen de bestelling binnen op vrijdag en hij is gelijk de deur uitgegaan.
Maar door black friday en de sinterklaas heeft de post er dus kennelijk een paar dagen over gedaan om het pakketje te bezorgen.