Ellen Bruggeman

Duidelijke site, correcte levering, brievenbuspost (aangegeven) is eindelijk brievenbuspost (is regelmatig bij andere bedrijven niet zo)

zie hierboven

Mieke

Goede prijs

L

Telefonisch contact voor info, op advies besteld. Product in goede staat ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en antwoord op mijn vragen.

A bos

Ken t nog maar net maar zijn zeer vriendelijk !??

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer bestelling gedaan super goed en snel met bezorgen top ga zo door...

Gonnie Karsch

Netjes afgehandeld

Annette

Het is de eerste keer dat ik iets bestel bij dit bedrijf. Ik ben wél fan van de Penguin van Joyetech, andere winkels in e-sigaretten duidelijk niet, maar hier is deze wel te koop.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is dus de eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Een beetje verwend door vandaag besteld, morgen in huis, inclusief 15 e-mails, is dit bijna net zo goed, behalve die 15 e-mails en die mis ik... Het is dus de eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Een beetje verwend door vandaag besteld, morgen in huis, inclusief 15 e-mails, is dit bijna net zo goed, behalve die 15 e-mails en die mis ik dan wel. Mijn bestelde witte Penguin was niet op voorraad, daarom duurde het wat langer, maar zonder informerende e-mail kende ik de reden niet. Dan duurt wachten lang. Ook omdat ik deze winkel niet ken. Maarrr. De Penguin is binnen. Twee dagen later dan ik had verwacht (echt verwend door de grote online-winkels). Prima winkel. Alleen dat ene mailtje, dat het iets langer duurt, had ik wel graag willen hebben.

P. K.

Perfekt

Alles transparant.

Gea

Goede service en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds 2015 plaats ik hier mijn bestellingen. Altijd snelle levering en goede service

Basf

Prima, bestelling en bezorging ging vlot.

Idem

Anita