Zeer slechte ervaringen mijn levering is nog steeds niet aangekomen. 2x contact gehad met de klantenservice en nog niets. Ook niet terug gebeld door ze

Goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering

Duidelijke website en helder bestelproces. Nette prijzen en snelle levering. Producten goed verpakt.

Goede prijs, snelle service.

Snelle service. Goede telefonische helpdesk.

Zeer goed

Snelle levering, goeie service

Wuite Vrijetijdsmode Culemborg

Uitstekende ervaring met Elektratotaal, prima service en doen aan oplossingsgericht denken. Alles netjes op tijd binnen.

Levertijd is snel.
Oplossingsgericht denken.
Prima service

Goede service, snelle afhandeling.

Prima producten, die snel worden geleverd.
je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.
manco's e.d. worden zeer snel opgelost.

Bert

Jammer genoeg een slechte ervaring. Bestelling werd niet geleverd op de dag van afspraak (meer dan een week de tijd om het te kunnen regelen). Dus heb ik moeten bellen waar mijn bestelling blijft om... Jammer genoeg een slechte ervaring. Bestelling werd niet geleverd op de dag van afspraak (meer dan een week de tijd om het te kunnen regelen). Dus heb ik moeten bellen waar mijn bestelling blijft om er dan achter te komen dat mijn artikel naar een andere klant is gegaan omdat er twee artikelen in een doosje zitten. Hoe slordig klinkt dit....

Jansen

Nog nooit zulke slechte service gehad..

Niks! Gewoon helemaal niks!

Goed geregeld, wanneer je er niet uitkomt op de site, wordt je prima geholpen.

Verbeter puntje de site ivm combineren van schakelaars met de frontjes.

Snel, bereikbaar en behulpzaam