Mijn producten makkelijk kunnen vinden en betrouwbare levering.

Duidelijkheid en afspraak gestalt doen.

Gemakkelijk en snel geleverd

Gewoon goed

Henrik

Geen Verzendinformatie

Martin Nooijens

Onderdeel gekocht voor dimmer. Overzichtelijke site. Snelle levering. Goedkoop.

Zeer snelle levering

Bestelling plaatsen was wat ingewikkeld vanwege de enorme keuzemogelijkheden in schakelmateriaal. Afhandeling was prima in orde.

Je kan de dag van bezorging kiezen. Overigens ging dat bij mij niet helemaal goed; werd zaterdag afgeleverd i.p.v. maandag.

Paul

Goed in leveren en retour

Goede feedback

Bestelling goed afgeleverd en het juiste artikel.

Nvt

Bestelling op zaterdag geplaatst met levering op donderdag. Op maandag tot de conclusie gekomen dat ik een van de artikelen verkeerd besteld had en wilde annuleren (om te voorkomen dat ik het na... Bestelling op zaterdag geplaatst met levering op donderdag. Op maandag tot de conclusie gekomen dat ik een van de artikelen verkeerd besteld had en wilde annuleren (om te voorkomen dat ik het na verzenden direct weer moest retourneren). Dit bleek niet mogelijk via de site. Contact proberen te leggen, maar reactie was traag (geen reactie per whatsapp, per mail duurde het een dag). De reactie bleek dat het de medewerker ook niet was gelukt en de hele bestelling maar was geannuleerd en ik het opnieuw moest bestellen. Bij mijn account stond de bestelling nog wel als 'verwerkt', dus tegenstrijdige informatie. Checkvraag of het account onjuist was of de medewerker foute informatie had gegeven per mail duurde weer 1,5 dag. Enfin. uiteindelijk niets ontvangen en wel geld netjes teruggekregen, maar geen prettige ervaring qua service. Weet je wat je wil, bestel gerust. Maar moet je misschien nog iets wijzigen, zoek dan ene andere leverancier.

Scherpe prijzen, vlotte verzending

Scherpe prijzen