J. Buisman

Het bestelde is als opgegeven aangekomen, echter......4 kleine trekkoordbevestigingen hadden beter in 'n enveloppe gestuurd kunnen worden.
Dan had ik niet thuis hoeven te blijven om het...
Dan had ik niet thuis hoeven te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen en hadden de verzendkosten lager kunnen zijn.

C . Everhard

levering als afgesproken

Prima afgeleverd

Al bij al duurde het zeer lang voordat ik de door mij gewenste artikelen kon bestellen. Het was zeer moeilijk om de persoon die mijn bestelling behandelde persoonlijk te spreken. Meerdere malen... Al bij al duurde het zeer lang voordat ik de door mij gewenste artikelen kon bestellen. Het was zeer moeilijk om de persoon die mijn bestelling behandelde persoonlijk te spreken. Meerdere malen moeten bellen. Uiteindelijk na in contact gebracht te zijn met de hotline van Gira heb ik alles toch nog kunnen bestellen.

Prijs

Harlingen

Goede ervaring, snelle service

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime keuze

Mijn product was uit voorraad beschikbaar en voor de beste prijs. Aflevering gebeurde op afgesproken dag, maar op een ander adres (schuld van bezorgingsbedrijf). Contact opgenomen met... Mijn product was uit voorraad beschikbaar en voor de beste prijs. Aflevering gebeurde op afgesproken dag, maar op een ander adres (schuld van bezorgingsbedrijf). Contact opgenomen met Elektratotaal.nl en ik werd snel en goed geholpen.

De afhandeling van een probleem bij mijn bestelling was prima.

Leon

Bestelde producten vlot in huis.
Duidelijke website.

Betaling.
Website.
Snelle levering.
Prijs.

Duidelijke site, snelle levering. Top voor elkaar & voor herhaling vatbaar.

Snel leveren.