hp.video@home.nl

Vakkundig

De eerste verkoper die ik aan de telefoon kreeg, was wellicht iets teveel bezig met het duurste te willen verkopen. Dat kan ik hem op zich niet kwalijk nemen. Hij was niet onfatsoenlijk, zat alleen... De eerste verkoper die ik aan de telefoon kreeg, was wellicht iets teveel bezig met het duurste te willen verkopen. Dat kan ik hem op zich niet kwalijk nemen. Hij was niet onfatsoenlijk, zat alleen niet veel rek in. Dan is het aan ons of we happen of niet. Hij had wel duidelijk verstand van zaken en dat is een goed ding. Toen mijn vrouw later belde met de mededeling dat we voor een goedkoper model wilde gaan, kreeg ze een andere verkoper aan de lijn. Die deed gelijk een goedkoper aanbod voor de duurdere optie. Daarbij goed informeren adviseren etc. Alles bij elkaar een goed bedrijf. Er zit knowhow, service en best nog redelijke prijzen.

Guido Brocx

Bij problemen geeft dit bedrijf een topservice tegen redelijke prijs

Goede service en alle afspraken nagekomen. Top!

Vd sterre

Vriendelijk,goede en snelle service!

Zeer goede service.

Van Campen

Altijd service bereid met kwaliteit

A.R van den Boogaart

Goede en snelle service

We kregen zeer uitgebreid uitleg en advies over de televisie die we wilden kopen. Ondanks dat het gewenste model niet binnen het assortiment viel was deze toch leverbaar en wist de eigenaar er heel... We kregen zeer uitgebreid uitleg en advies over de televisie die we wilden kopen. Ondanks dat het gewenste model niet binnen het assortiment viel was deze toch leverbaar en wist de eigenaar er heel veel over te vertellen. Hij wilde echt moeite doen om de televisie te kunnen leveren. Echt klantvriendelijk en behulpzaam. na enkele dagen werd de televisie conform afspraak keurig thuis geleverd. Montage en installatie was ook mogelijk maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wel konden we bij problemen danwel vragen gewoon contact opnemen voor advies.