Super en adequaat

Bommezijn

Top snelle service

Prima Service

Harmsen

Goed en oprecht advies en snelle en accurate levering en plaatsing van onze inbouwapparatuur

Oud en betrouwbaar bedrijf.

Probleem met koelkast. Gebeld met Bell Service en dezelfde dag kwam er nog iemand langs om het probleem te onderzoeken. Er diende een onderdeel vervangen te worden. Onderdeel werd direct besteld en... Probleem met koelkast. Gebeld met Bell Service en dezelfde dag kwam er nog iemand langs om het probleem te onderzoeken. Er diende een onderdeel vervangen te worden. Onderdeel werd direct besteld en de volgende dag was het probleem verholpen.

Hein Potze

Al 20 jaar naar grote tevredenheid al mijn electronica van dit bedrijf

Meeuwis

Goed geholpen, helemaal super

moniek

Onze vaatwasser was stuk, eerst gebeld voor advies en diverse tips gekregen wat het wellicht kan zijn, helaas hielp het niet en moest er een nieuwe komen. Goed geadviseerd en duidelijk over de... Onze vaatwasser was stuk, eerst gebeld voor advies en diverse tips gekregen wat het wellicht kan zijn, helaas hielp het niet en moest er een nieuwe komen. Goed geadviseerd en duidelijk over de kosten. al gauw was de nieuwe vaatwasser ingebouwd. wij zijn dus erg tevreden.