De reparatie van onze 5 jaar jonge Samsung wasmachine was lastiger dan gedacht, en de reparatiekosten liepen op. Ik kreeg eerlijk advies over de mogelijkheden, en ondertussen ook een vrijwel nieuwe... De reparatie van onze 5 jaar jonge Samsung wasmachine was lastiger dan gedacht, en de reparatiekosten liepen op. Ik kreeg eerlijk advies over de mogelijkheden, en ondertussen ook een vrijwel nieuwe Beko wasmachine te leen. Kosteloos. Die leen-wasmachine beviel ons al snel zo goed, dat we deze voor een prima prijs heb kunnen overnemen. Met aftrek van een deel van de eerder gemaakte reparatiekosten. Kortom, helemaal goed! Ik ben een tevreden klant.

Prima uitleg van het product oled televisie en goede montage.

Snelle levering en plaatsing op de dag die onze voorkeur had.

Klantvriendelijk

Rits Faber

Super advies, en altijd prima service!!!!

Goede service, inbouwen apparaat met gedaan.

Prima aanbieding

Huijten

Duidelijk en goed!!

Rene

Ik heb koelkast, vaarwasser en kookplaat gekocht en laten inbouwen. Topmonteur! Mijn oude inbouwkoelkast stond al jaren scheef. De nieuw geplaatste staat loodrecht. Dat heeft de monteur veel tijd... Ik heb koelkast, vaarwasser en kookplaat gekocht en laten inbouwen. Topmonteur! Mijn oude inbouwkoelkast stond al jaren scheef. De nieuw geplaatste staat loodrecht. Dat heeft de monteur veel tijd gekost. Top!

Lanting

Uitstekende service,