anonymous

Zeer correct, goed advies, nemen de tijd voor je.

anonymous

Fijn mooi bedrijf, met goed persoonlijk advies

anonymous

Prima service , alle tijd voor uitleg en lekker kopje koffie

Linda

Goed en betrouwbaar advies. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. En perfecte service. 's Morgens in de winkel geweest voor advies en 's middags had ik de wasdroger al thuis, op de plaats, aangesloten... Goed en betrouwbaar advies. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. En perfecte service. 's Morgens in de winkel geweest voor advies en 's middags had ik de wasdroger al thuis, op de plaats, aangesloten en in werking. Met duidelijke uitleg van de vriendelijke monteurs. Niets dan lovend over dit bedrijf!

j.g.van Straaten

Goed behulpzaam weten waar ze over praten wordt daar zeker vaste klant

Geerdink

Ik heb een vaatwasser gekocht en zou Breukers sterk adviseren de verkopers in de winkel meer te laten luisteren naar de service monteur in dit geval Andre. Zijn advies over gebruik strookt niet... Ik heb een vaatwasser gekocht en zou Breukers sterk adviseren de verkopers in de winkel meer te laten luisteren naar de service monteur in dit geval Andre. Zijn advies over gebruik strookt niet helemaal met wat in de winkel wordt gezegd en ik ben van mening dat een monteur meer ervaring heeft wat het beste gebruik is dan een verkoper (was in dit geval nog niet zo lang in dienst denk ik). Moet eensluidend zijn. Verder helemaal top hoor!

Goeie ervaring en klantgericht

Witte hal

Fijn netjes alles geleverd en geholpen door monteur en alles netjes opgeruimt

anonymous

Vriendelijk personeel en problemen worden snel opgelost

Goed al jaren klant