Rene

Ik heb koelkast, vaarwasser en kookplaat gekocht en laten inbouwen. Topmonteur! Mijn oude inbouwkoelkast stond al jaren scheef. De nieuw geplaatste staat loodrecht. Dat heeft de monteur veel tijd... Ik heb koelkast, vaarwasser en kookplaat gekocht en laten inbouwen. Topmonteur! Mijn oude inbouwkoelkast stond al jaren scheef. De nieuw geplaatste staat loodrecht. Dat heeft de monteur veel tijd gekost. Top!

Lanting

Uitstekende service,

particulier

Prima service- vriendelijk personeel.

Guido de Kleijn

Goede service, vriendelijk en vakbekwaam

Salon Heleen van der Haar

Altijd deskundig advies en goede service

Gerja Kromdijk

Drieenhuizen is een super winkel, ze hebben erg veel kennis van wat ze verkopen en denken goed met je mee als je eens een afwijkende maat van iets nodig hebt. Men denkt echt in oplossingen. Ik koop... Drieenhuizen is een super winkel, ze hebben erg veel kennis van wat ze verkopen en denken goed met je mee als je eens een afwijkende maat van iets nodig hebt. Men denkt echt in oplossingen. Ik koop daar al jaren al mijn spullen, van e-reader, computer tot aan witgoed en andere elektronica. De bezorgservice is ook perfect, je kunt tijden kiezen voor de levering en hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven. Service staat hoog in het vaandel en de klant is daar echt nog Koning

Geert Blaauw

Goede service

H. Maas

Goede service, bekwaam. prettig personeel

R van der Velde

Een fijne winkel met een ruim assortiment. Goed advies, snelle levering en is qua prijs nauwelijks duurder als de internetsoap. Service staat hier nog hoog in het vaandel.