We kregen zeer uitgebreid uitleg en advies over de televisie die we wilden kopen. Ondanks dat het gewenste model niet binnen het assortiment viel was deze toch leverbaar en wist de eigenaar er heel... We kregen zeer uitgebreid uitleg en advies over de televisie die we wilden kopen. Ondanks dat het gewenste model niet binnen het assortiment viel was deze toch leverbaar en wist de eigenaar er heel veel over te vertellen. Hij wilde echt moeite doen om de televisie te kunnen leveren. Echt klantvriendelijk en behulpzaam. na enkele dagen werd de televisie conform afspraak keurig thuis geleverd. Montage en installatie was ook mogelijk maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wel konden we bij problemen danwel vragen gewoon contact opnemen voor advies.

De aflevering moet nog plaatsvinden; ik ben echter tevreden over de prijsaanpassing die heeft plaatsgevonden, nadat de prijs op de website lager bleek te zijn.

Prima geregeld

Cor de Keizer

Goed advies. Neemt de tijd om de wensen van de klant aan te horen.

Knoors

Servicegericht en meedenkend met de klant

Mooie persoonlijk gesprek met aandacht voor het gebruik na aankoop. veel tips gekregen waar we wat mee kunnen. Dit was niet verkoop gedreven, maar service gericht. Zonder de zekerheid van aankoop.... Mooie persoonlijk gesprek met aandacht voor het gebruik na aankoop. veel tips gekregen waar we wat mee kunnen. Dit was niet verkoop gedreven, maar service gericht. Zonder de zekerheid van aankoop. Mooi dat dat nog mogelijk is.

Jac en Dorien Schrijen

Het is een prettige, laagdrempelige winkel, waar je op een vriendelijke en deskundige manier wordt geholpen.

Ellen van Klinken

Goede tekst en uitleg gehad bij het plaatsen van de warmtepompdroger. En er word tijdens de koop geluisterd naar de wensen van de klant. Men heeft ook verstand van zaken.

Erica

Altijd vriendelijk, meedenkend en service gericht!