W.M.

Deskundig antwoord op je vragen en snelle afhandeling en bezorging van aan te schaffen artikel

brandsma

Omdat wij altijd goed worden voorgelicht wat wij beter kunnen kopen

Edwin Blankestijn

Wij worden altijd netjes geholpen en altijd goede adviezen en service.

Kees

Altijd behulpzaam en direct advies kunnen geven

Prima service en goede vaklui

Adriaan Buitink

Keurige service. Betrof nu aanschaf en installeren inductie kookplaat. Jammer dat het niet op een dag plaatsvond zoals beloofd, maar netjes verlopen.

RB

Prima service. Bij de aanschaf van mijn vaatwasser werd er eerst ingemeten. Zo kun je nooit de verkeerde vaatwasser bestellen, gaf rust ( ben zelf a technisch). Het niet grootschalig en lokaal... Prima service. Bij de aanschaf van mijn vaatwasser werd er eerst ingemeten. Zo kun je nooit de verkeerde vaatwasser bestellen, gaf rust ( ben zelf a technisch). Het niet grootschalig en lokaal kopen en de extra service spreekt mij aan, en ook de lokale winkels in stand te houden. Prima montage van de vaatwasser ook. Ik ben blij met mijn aanschaf, dank jullie wel.

jan van W

Goede lokale zaak met personeel wat goede kennis van zaken heeft. (support your Locals)

anoniem

Als je via internet bestelt dan is de levering " de volgende dag ". ik was op zaterdag in de fysieke winkel en de levering was pas eind woensdagmiddag

Elsbeth

Fijne zaak! Belde netjes dat er vertraging op mijn bestelling zat en opnieuw toen m’n bestelling binnen was.