Teunie Ketting

Zeer klantvriendelijk

André d O

Weten waar ze over praten ,geen verkoop praatjes maar gewoon goed advies..

Daniel van Toor

Had een koelkast besteld. Helaas duurde de levering wat langer dan gehoopt. Afspraak gemaakt om te leveren was netjes verlopen. De mannen die het kwamen brengen hebben netjes de koelkast afgeleverd... Had een koelkast besteld. Helaas duurde de levering wat langer dan gehoopt. Afspraak gemaakt om te leveren was netjes verlopen. De mannen die het kwamen brengen hebben netjes de koelkast afgeleverd en de oude retour meegenomen.

Goede service, komen afspraak keurig na.

Gerard bakker

In de winkel uitgelegd dat de droger bij twee 85+ ouders (beide rollator) op de wasmachine moet komen te staan.
De oude droger reeds verwijderd.

De nieuwe droger werd in de hal...
De oude droger reeds verwijderd.

De nieuwe droger werd in de hal gezet onder vermelding "we doen geen installatie" fijne dagen.

Dat doet Cool Blue beter.

m.sparreboom

15 dec in de shop bestelling gedaan voor een bosch vaatwasser, keuze viel op de duurste in hun klasse omdat deze nog de komende week leverbaar zou worden. 22 dec. maar even gebeld omdat ik niets... 15 dec in de shop bestelling gedaan voor een bosch vaatwasser, keuze viel op de duurste in hun klasse omdat deze nog de komende week leverbaar zou worden. 22 dec. maar even gebeld omdat ik niets hoorde..... werd opgezocht hoe het zat en werd netjes binnen 15 min. terug gebeld met de mededeling, meneer we komen morgen bezorgen en u kunt ons tussen 15.00 en 18.00 uur verwachten.
gelukkig dus nog VOOR kerst als de hele club bij ons komt eten en er een giga vaat veroorzaakt word..... dacht ik ;-(

de hele middag gewacht, uit eten in een restaurant afgezegd ( het zal wel tegen gezeten hebben...) maar gewoon niets laten horen, geen mailtje niets...en lekker onbereikbaar zijn.

Dit is voor een beetje fatsoenlijk mens niet de manier om met klanten om te gaan.....we moeten binnenkort nog meer witgoed kopen maar ik ben over op het internet..... jammer jongens mij niet meer gezien bij jullie.

gr.

Kim

Slechte service! Kan er helaas niks anders van maken… en letterlijk onbereikbaar. Probeer al een week lang telefonisch contact te krijgen er neemt gewoon niemand op. TV besteld en betaald zou al... Slechte service! Kan er helaas niks anders van maken… en letterlijk onbereikbaar. Probeer al een week lang telefonisch contact te krijgen er neemt gewoon niemand op. TV besteld en betaald zou al binnen moeten zijn maar we zijn nog steeds in afwachting. En als je dan langsgaat, pakbon kwijt… ik had wel iets meer verwacht.

Y.S.

Erg tevreden met de service van "Van Rij"!
Levering en installatie naar tevredenheid; snel, nauwkeurig en zeer gemanierde jonge heren met kennis en uitleg. Fijn en blij. Dank!

Via site van Electro World besteld en geleverd door van Rij. Wel een aantal dagen te laat (op site stond vandaag besteld morgen binnen), hier kan van Rij niets aan doen. Netjes bezorgd door van Rij..

Carmen

Super aardige behulpzaam personeel echt maak je niet meer zo vaak mee tegenwoordig , zeker aangenaam verast en ik weet waar ik moet zijn voortaan als ik wat nodig heb
Dank jullie wel voor...
Dank jullie wel voor de goede hulp mannen!