J.den Ouden

Goede service

Knut

Bestelling van de tv en soundbar razendsnel in huis. Afspraak op tijd. Installeren ging snel en goed. Je moet hier wel een vergoeding voor betalen, maar dit heeft enorm veel voordeel. Je kunt het... Bestelling van de tv en soundbar razendsnel in huis. Afspraak op tijd. Installeren ging snel en goed. Je moet hier wel een vergoeding voor betalen, maar dit heeft enorm veel voordeel. Je kunt het natuurlijk zelf doen, maar iemand die dit bijna dagelijks doet heeft het snel voor elkaar en geeft aan wat je wel en niet moet doen

A.B.Hoek

Goed te woord gestaan.goede service

Janny Kramp

De service is erg goed kan niet beter! De monteur is zo handig, en weet veel. In de winkel keurig geholpen, een dikke 10 verdiend.

Jojo

Altijd goede service

Peter Hensen

Keurig geholpen in de winkel, goed advies en punctuele levering inclusief installatie en uitleg.

Frans

Ik kreeg een telefoontje dat als ik wilde dat ik hem ook op kon halen en anders brachten ze de dag er na het pakketje aan huis.
Geoon leuke en vriendelijke mensen zo als het vroeger was (komt...
Geoon leuke en vriendelijke mensen zo als het vroeger was (komt waarscheinlijk ook door de leeftijd van het personeel).

John Laan

Snel efficiënt en eerlijk. Een tip er mag wel wat aan uiterlijk vertoon gedaan worden wat betreft kleding en uiterlijke verzorging

J.g.vos

Zo als altijd is het nog super oké

Je wordt erg goed geholpen. Er wordt niets opgedrongen.Je krijgt een duidelijke eerlijke uitleg over de verschillende machines