N. Rader

Wordt goed geholpen en hebben techn. service in huis

Lizet Bom

Vriendelijk enthousiast winkelpersoneel dat je geen oor aan probeert te naaien. Monteur is zeer efficiënt. Komt zijn reparatie doen en als je met je ogen hebt geknipperd is hij weer weg.

Willem Meewisse

Het ging bij ons om vervangen van keuken apparatuur. Er werd een nieuwe koelkast, een oven , een inductie kookplaat en een afzuigkap geplaatst. In een ochtend werd alles vakkundig uit gevoerd en... Het ging bij ons om vervangen van keuken apparatuur. Er werd een nieuwe koelkast, een oven , een inductie kookplaat en een afzuigkap geplaatst. In een ochtend werd alles vakkundig uit gevoerd en netjes afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden en wisten van tevoren niet eens dat dit mogelijk was bij van Peursum.

Fam. van Duijn.

In de winkel hebben wij goede uitleg gekregen van het product, monteurs hebben de oude wasmachine keurig omlaag en de nieuwe wasmachine keurig omhoog gebracht naar de zolder, aangesloten en uitleg... In de winkel hebben wij goede uitleg gekregen van het product, monteurs hebben de oude wasmachine keurig omlaag en de nieuwe wasmachine keurig omhoog gebracht naar de zolder, aangesloten en uitleg gegeven over de werking er van.
Kort gezegd Topservice.

Hans van der Plas

Goed bedrijf met vakkundig en klantvriendelijk personeel en als je binnenkomt wordt je altijd gelijk en netjes geholpen

R. van Duijn

Prima service

C van Rossum

Goed advies geweldige service en snelle bezorging

Uitstekend geholpen zowel in de winkel als door de installateurs.

Kees

Gewoon ged en heel goede service

Hans Lagerberg

Wanneer komen de wasmachine en droger aansluiten , geef ons bellen tje telefoon 0653241461 .