Theo Kuijpers

Goede service en prima voorlichting over de producten. Keurige nette moderne winkel.
Afspraak is afspraak

Sander Klaassen

Zeer aardige werknemers die met je meedenken.
Helaas was het merk Miele minder coulant dan gehoopt en minder snel met het leveren van een nieuw apparaat.
Dit reken ik Eltink niet...
Zeer aardige werknemers die met je meedenken.
Dit reken ik Eltink niet aan!

s. meijer

Eerste aankoop werd goed geholpen. Snelle service, zeer tevreden.

Maurice Link

Goede uitleg bij verkoop, snelle levering en zeer vakkundige levering en installatie.
Kortom zeer tevreden

Mariëlle

Goed gekeken naar goede prijs en was mooi op tijd op de ochtend geleverd

Paul

Electro World Eltink heeft een super bezorgservice. 's Ochtends via de site een espressomachine besteld. In de middag werd ik gebeld met de vraag of bezorging dezelfde dag na 17.00 uur mij... Electro World Eltink heeft een super bezorgservice. 's Ochtends via de site een espressomachine besteld. In de middag werd ik gebeld met de vraag of bezorging dezelfde dag na 17.00 uur mij uitkwam. Bezorging supersnel dus.

Peter cobussen

Prima communicatie in de winkel. Advies op maat. Bij aflevering alles nog even uitgelegd. Kortom uitstekend

H.Kemperman

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk

Nijmegen

Goed meedenken, zoeken naar oplossingen en dan in overleg over wat de beste mogelijkheden zijn. Ook het inbouwen van de koelkast werd perfect en netjes gedaan. Wij zijn zeer tevreden. Grote... Goed meedenken, zoeken naar oplossingen en dan in overleg over wat de beste mogelijkheden zijn. Ook het inbouwen van de koelkast werd perfect en netjes gedaan. Wij zijn zeer tevreden. Grote betrokkenheid.