Kwam Ekris zijn afspraken omtrent levering na?
Kon u gemakkelijk een bestelling plaatsen?
Kon u de informatie in de webshop eenvoudig vinden?
Hoe zou u de klantenservice van Ekris BMW beoordelen?
Hoe bent u op de hoogte gehouden over het verloop van uw order?

rene conard

Mooi opgesteld maar belangrijke informatie ontbrak .

Ik heb een set banden en velgen met TPMS besteld . Alles was als nieuw echter de banden hadden een productiedatum van 4 jaar oud.(2018) Dit had wel op de site mogen vermeld worden. Temeer dat de... Ik heb een set banden en velgen met TPMS besteld . Alles was als nieuw echter de banden hadden een productiedatum van 4 jaar oud.(2018) Dit had wel op de site mogen vermeld worden. Temeer dat de senioren (TPMS) naar ik veronderstel nu ook 4 jaar oud zijn , wat impact heeft op hun levensduur. Potentiële klanten hebben recht om dit te weten . Het is niet omdat het een aanbieding is ( aan een favorabele prijs ) dat deze gegevens mogen ontbreken. Ik had mijn aankoop in vraag gesteld als ik dit geweten had ..

mevrouw Denise Beyne

heer Brabander

Een shop die doet wat een shop moet doen ;-)

n.v.t. ik beveel nooit iets aan, maar shop is prima

heer Knappers

heer Pycke

1 woord...TOP.

...

heer Boer

Prima. Overzichtelijk en groot aanbod.

Heel fijn dat jullie via mail goed bereikbaar zijn en snel en adequaat reageren. Ga zo door!

heer Reitsma

Nvt

heer Janssen

Snelle afhandeling, en duidelijke informatie

Correcte snelle levering

heer van der Zande

Super ik ben goed geholpen!

Niets

heer Verwijmeren

Mooi opgezet. Kon niet alle onderdelen vinden. Achteraf pasten de onderdelen niet omdat ik een model “na facelift” heb. Bijna alles teruggestuurd en geld netjes retour

De onderdelen die ik moest hebben waren niet vindbaar via de zoekmachine. Dit nr heb ik van de onderdelenservice gekregen.