EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Goed, lekker, mooi aanbod, te duur

variatie & aandacht voor diëten

te duur als alleenstaande

Ondermaats

?

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

prijzig voor wat je krijgt en nog veel afval waar de producten in verpakt zijn

Jorien van Blom

Heel fijn dat er zoveel keuze is en dat er veel groente in alle recepten wordt verwerkt.

Fijn veel groenten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Iets te vaak Flammküchen bij vegetarische opties. Hoop volgend jaar, als ik mij weer meld, 1x per week visgerecht en 2x vegetarisch gerecht te kunnen kiezen.

Ik vind het lekkere recepten, lekkere producten, maar de porties van bepaalde ingrediënten zijn zeer miniem.

Lekkere recepten, bio producten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms zijn de porties zeer miniem!

Recepten zijn gezond en meestal ook lekker; soms mag het van mij wat uitgesprokener zijn van smaak en textuur; zelf toe te voegen ingrediënten graag specifieker omschreven (bijv.'olijfolie' of... Recepten zijn gezond en meestal ook lekker; soms mag het van mij wat uitgesprokener zijn van smaak en textuur; zelf toe te voegen ingrediënten graag specifieker omschreven (bijv.'olijfolie' of 'zonnebloemolie' of 'arachideolie' ipv 'bakolie); en hoeveelheden resp. bereidingstijden in recepten graag zo exact als mogelijk benoemen, er staan regelmatig vage aanduidingen in de recepten.

biologische producten, lekkere recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

exactheid van de recepten; verse kruiden worden snel slikkig, kunnen beter verpakt worden (met behandelde lucht in bolstaand zakje); bezorging van losse zakken is niet handig en gaat makkelijk mis... exactheid van de recepten; verse kruiden worden snel slikkig, kunnen beter verpakt worden (met behandelde lucht in bolstaand zakje); bezorging van losse zakken is niet handig en gaat makkelijk mis (nu al 2x gebeurd op ca. 6 bezorgingen): maaltijden graag in doos of (papieren) zak of in (statiegeld/leen)krat

Gemak en gezond

Variatie en keus

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Lagere prijzen voor minima? Kortingacties en/of codes? Automatisch kunnen pauzeren volgens een schema (bijvoorbeeld standaard bezorging om de twee weken)? Overzicht van alle boeren die het recept... Lagere prijzen voor minima? Kortingacties en/of codes? Automatisch kunnen pauzeren volgens een schema (bijvoorbeeld standaard bezorging om de twee weken)? Overzicht van alle boeren die het recept mogelijk hebben gemaakt?

Ester Elstgeest

Het is eenvoudig om gezond en biologisch te eten

Gezond, goede gerechten, eenvoudig doch eerlijk

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Als ik wil afhalen bij de winkel op zondag moet ik op maandagavond (6 dagen tevoren!!) mijn keuze al maken! dat vind ik te ver vooruit! (bij Hello Fresh heb ik tot woensdagavond voor mijn... Als ik wil afhalen bij de winkel op zondag moet ik op maandagavond (6 dagen tevoren!!) mijn keuze al maken! dat vind ik te ver vooruit! (bij Hello Fresh heb ik tot woensdagavond voor mijn zondagbestelling)

Positief, maar veel kleine foutjes

Goede, eerlijke producten. Gevarieerde recepten met goede balans aan voedingsstoffen. Prima keuze en maakt veganistisch eten erg toegankelijk.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Er kloppen vaak kleine dingen niet aan recepten en af en toe ontbreekt er een ingrediënt. Soms mist er een stap voor een bepaald ingrediënt en vaak wordt er ‘ml’ in plaats van eetlepel geschreven.... Er kloppen vaak kleine dingen niet aan recepten en af en toe ontbreekt er een ingrediënt. Soms mist er een stap voor een bepaald ingrediënt en vaak wordt er ‘ml’ in plaats van eetlepel geschreven. Lijkt alsof recepten niet goed nagelezen worden en er iets verkeerd is gekopieerd.

Duurzaamheid, vers, milieu, recepten met veel groenten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een app zou het veel gemakkelijker maken. Telkens opnieuw inloggen op de website is vervelend. Ondanks dat de website vernieuwd is.

Soms zijn de vleeswaren of andere producten niet de...

Soms zijn de vleeswaren of andere producten niet de gehele week goed. Je besteld per week. Dus je gaat en vanuit dat je ook op dag 6 nog vers kunt eten. Dat is niet altijd het geval.

Goed, ik ben fan.

Hele lekkere, makkelijke en super gevarieerde recepten. Ik eet door Ekomenu veel soorten groente die ik normaal nooit in de supermarkt zou kopen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind de leveringstijdslots erg lang, het dwingt je om vier uur thuis te blijven. Ook jammer dat er op zondagavond niet meer bezorgd wordt. Sommige groente zijn niet zo lang houdbaar, je moet goed... Ik vind de leveringstijdslots erg lang, het dwingt je om vier uur thuis te blijven. Ook jammer dat er op zondagavond niet meer bezorgd wordt. Sommige groente zijn niet zo lang houdbaar, je moet goed nadenken over wat je eerst eet en wat je bewaart.