EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Freya Zuidervaart

Geweldig

Biologisch eten

Meer variatie in recepten

Nita

Bij ons zit geen biologische winkel in de buurt, dus leek het handig om online te bestellen. Maaltijdbox bevatte veel blikgroente, recepten kosten veel tijd. In verhouding te duur.

Biologische producten

Makkelijker recepten
Meer verse groente / hoeveelheid per persoon minimaal 150 gram netto

Elise GEENEN

Tevreden

Goede keuzes mogelijk, diversiteit. Eet groenten in combi's die ikzelf niet zou bedenken!

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De levering op afwijkende leverdagen (ivm feestdagen) houden aan afgesproken tijdschema.

John en Jessica van Vulpen

Over het algemeen goed

lekker eten, variatie, biologisch, recepten goed uit te voeren

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

1. Indien ophalen in winkel, dan soort korting (hoeft nl niet thuisbezorgd te worden is dus minder kosten voor jullie) / 2. geen overrijp fruit in fruitpakket stoppen, dat diezelfde dag nog op moet

Ondermaats

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Betere kwaliteitscontrole. Wij kregen in onze 2 boxen telkens bedorven producten.

Leuke ervaring!

leuke recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

beter contact met klantenservice, sneller contact, kwaliteit versproducten beter

Ik vind de recepten leuk maar wel vaak te bewerkelijk voor doordeweekse dagen. Ik heb een paar keer gehad dat het hoofdingredient was vervangen door iets gewoners (bijv spaghetti met zeewiertapenade... Ik vind de recepten leuk maar wel vaak te bewerkelijk voor doordeweekse dagen. Ik heb een paar keer gehad dat het hoofdingredient was vervangen door iets gewoners (bijv spaghetti met zeewiertapenade maar dan met tomatentapenade), dat vond ik jammer.

Biologische producten, vegan recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De recepten werken niet altijd goed voor 1 persoon; de verhoudingen zijn soms niet goed als je het halveert. Het zou handiger zijn om voor 1 persoon bijv 2 tweepersoonsmaaltijden te kunnen... De recepten werken niet altijd goed voor 1 persoon; de verhoudingen zijn soms niet goed als je het halveert. Het zou handiger zijn om voor 1 persoon bijv 2 tweepersoonsmaaltijden te kunnen bestellen, ipv 3 maaltijden met enigszins aangepaste hoeveelheden waar je net niet mee uitkomt.

Negatief

vegan opties

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

onduidelijke website, moeilijk om abonnement op te zeggen, producten niet altijd vers, recepten zijn erg simpel, de recepten mogen iets creatiever en met meer smaak.

Thomas V.

Betaalbare maaltijdbox. Fijn dat lokale landbouw hiermee ondersteund wordt. Groot pluspunt dat de maaltijdbox kan afgehaald worden, gezien een box niet veilig kan achtergelaten worden op mijn adres.... Betaalbare maaltijdbox. Fijn dat lokale landbouw hiermee ondersteund wordt. Groot pluspunt dat de maaltijdbox kan afgehaald worden, gezien een box niet veilig kan achtergelaten worden op mijn adres. Kwaliteiten van de maaltijden is variabel. Soms erg lekker, maar ben ook al een aantal keer teleurgesteld geweest, vooral door het gebrek aan smaak. Iets meer aandacht voor voldoende kruiden en smaak is welkom! Groenten zijn meestal wel van goede kwaliteit.

Betaalbaar, veel groenten, gebruiksgemak (afhalen op locatie)

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Iets meer aandacht voor smaak/kruiding van de gerechten. Sommige recepten zijn heel flauw van smaak ("bland").

Anne-Berthe van der Velde

In het begin positief. Gerechten waren lekker en gezond en makkelijk te maken. Soms was het wat flauw (weinig kruiden oid). Later begonnen de producten tegen te vallen. Een hele week was in alledrie... In het begin positief. Gerechten waren lekker en gezond en makkelijk te maken. Soms was het wat flauw (weinig kruiden oid). Later begonnen de producten tegen te vallen. Een hele week was in alledrie de gerechten het vlees niet meer goed, terwijl de houdbaarheidsdatum nog lang niet verstreken was. Een week later gebeurde dat opnieuw.

Gezond, biologisch, milieuvriendelijk

Houdbaarheid vd producten.