EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?

Eva Romkens

De ene week erg lekker, de andere week erg matig. Ik vind de porties eigenlijk altijd te klein. Soms vind ik de gerechten het geld niet waard. Bijvoorbeeld pasta met tomatensaus, dat kan ik ook zelf...

Beste Eva,

Bedankt voor de feedback. We hebben ook Mijn Persoonlijk Menu, hierbij kun je wekelijks zelf jouw recepten kiezen zodat er nooit wat bij zit wat je niet lekker vindt. Wellicht is dit een oplossing voor jou.

Vriendelijke groet, Mara

Katrien Bonnez

Heel gevarieerd, zowel in de recepten als in de ingrediënten die worden gebruikt. Ik verval anders nogal gauw in hetzelfde en dankzij jullie leer ik nieuwe dingen kennen.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie!

lynn daemers

Jullie hebben Top gerechten! top service, steeds verse producten.
jullie verdienden enkel 10/10

Reactie EKOMENU:

Super leuk om te horen, bedankt!

Reiny van Silfhout

Goede kwaliteit. soms wat extra kruudrn toegevoegd. hoeveelheid is prima

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie! Het punt van extra kruiden zal ik terugkoppelen aan het receptenteam.

Maud

Lekker, divers, gezond en inspirerend!

Vriendwijk

Vaak oude producten, net op het randje. Ook is het wat aan de weinige kant

Daisy De Boevere

Superlekkere en gezonde recepten, makkelijk klaar te maken. Ook heel fijn om nieuwe producten te leren kennen.
Alleen jammer dat er soms schade is doordat de koeriers niet altijd even...

Maud

Heerlijk, lekker, inspirerend en gemakkelijk

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve reactie!

JT

Service is matig, producten zijn soms erg snel (1 a 2 dagen) bedorven, recepten zijn wel lekker.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je de service matig vindt. De feedback zal ik terugkoppelen naar het team. Ook het punt van de producten zal ik meenemen. Hopelijk verbetert dit voor jou in de toekomst.

Freddie Batema

Erg goed, mijn favoriete maaltijdbox. Snel, biologisch, vers en lekker!

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de positieve feedback!