EKO4petz

kees k

zeer goed

nee houden zo

Anita Vlaminck

Ik ben zo blij dat ik deze dierenwinkel gevonden heb. Biologisch verantwoord voedsel voor mijn hond vind ik even belangrijk als voor mezelf. Hier vinden we alles van verzorging tot lekkere, gezonde...

Bettina

Ik ben zeer tevreden met alles. Geweldige klantenservice met zeer vriendelijke medewerkers, geweldige producten en een snelle levering. De beste dierenwinkel die ik ooit heb gezien

Joshua

Beschrijf hier uw ervaring

Ze doen wat ze beloven en fijn dat je er vanop aan kan dat het biologisch en/of natuurlijk is. Snelle levering.

Max

Tevreden

tevreden

minpuntje, bij de kauw botten,zijn vaak producten uitverkocht mijn hond heeft rund allergie dus ben beperkt in wat ik kan bestellen

Tjebbe

Positief. Mooi assortiment. Snelle levering. Deskundig advies.

Ilona Vet

Ik ben zeer positief over Eko4petz. De website is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. Bestellingen worden binnen 1-2 dagen keurig thuis bezorgd.

kees bosch

Snelle levering en goede producten.

Volledige informatie

geen verbetering noodzakelijk