EKO4petz

Je aankoop wordt beschermd

F.

Zeer goede ervaringen met Eco4petz.
Bestellen is makkelijk - je wordt goed op de hoogte gehouden over je order en er wordt altijd snel en zoals afgesproken geleverd!
Ook heel leuk- er...

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijk - alles makkelijk te vinden - en veel informatie over diverse producten

Alles verloopt uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede website ook voor betaling

niet van toepassing

Marinka

Mooie producten en super service ! Altijd een leuk extraatje.

Beschrijf hier uw ervaring

De Hermans bio voeding hert is de enige voeding tot nu toe waar onze kat niet ziek van wordt.

Helemaal geen verbeterpunten

Moon

Super goede ervaring
Vriendelijk meedenkend

Marjolijn

Baasje van Wobbe

Prima! Snelle levering en goed verpakt. Naam van de persoon die de bestelling heeft klaargemaakt en een attentie voor de hond, geeft persoonlijk tintje.

Sander

Prima. Er is enorme keuze, meeste is puur en bio en bestelproces is makkelijk en eenvoudig.

Beschrijf hier uw ervaring

Producten zijn goed. De runderkophuid bijvoorbeeld is echt goed, onze hond is er dol op. En de prijs is goed.

Oorsprong van producten nog beter vermelden? Is product nog behandeld of puur bio etc?

an de kluijver

Goede en snelle levering

Duidelijke informatie over producten

KB

Fijn assortiment, snelle levering en goeie service

Harry

Levering altijd snel en comleet, altijd met nog een extra product. Bij de naam EKO verwacht je natuurlijk alles eko, maar hoewel er ook echte ekospullen verkocht worden, zit er ook niet eko bij of...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb me nog wel eens vergist in de groottee van bv de kluiven. Te groot voor onze kleine hondjes.