EKO4petz

9.5/10

Nathalie Costa

Fijn, Vriendelijk, Gemakkelijk...

Beschrijf hier uw ervaring

Had via een vriend hier van gehoord en daar ik Poezen en Honden heb bestelde ik voor beiden. Voor de honden was het een schot in de roos. Ze vonden het lekker en ook al aten ze minder (ai, o ze hebben minder nodig als het kwaliteit is) , het ging schoon op. De Poezen was een ander verhaal. Een probeer pakket was wel €10,00 en wat blijkt.... de dames eten liever niets dan dat. Beetje duur (voor mijn portomonai) om niet gegeten te worden...

Een proefpakket van €1.00 van 1 portie of 2 om duidelijk te maken of ze het lusten (want ze weten het snel genoeg zou mij persoonlijk geholpen hebben.

Eddy & Diana Nelissen

Prima. Goede en snelle service. Uitgebreid assortiment.

Henny Snijders

Al meerdere keren bestelling geplaatst.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima producten, goede afhandeling bestelling, tijdige levering, gied verpakt.

Jan-Arne

Prima ervaring met eko4petz.,

Ener

Doen wat ze zeggen, snelle levering en duidelijke communicatie.

P. Aalders

Wij bestellen regelmatig onze hondenvoeding & snacks via EKO4petz

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastisch service, snelle afhandeling en waar voor je geld. Wij zij super blij met hun service, de uitgebreid assortiment en de uitgebreid informatie dat beschikbaar is.

B

Beschrijf hier uw ervaring

Ruim assortiment van goede kwaliteit en snelle levering

Soms staat er bij een product alleen het aantal stuks en niet het gewicht. Ik vind het dan lastig in te schatten hoe groot het is

Bert Witteveen

Geen klachten, betrouwbare snelle levering

Uitstekend

Daisy Wilzing

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij bestellen altijd bij EKO4petz en zijn zeer tevreden. De website is duidelijk, de producten super van kwaliteit en er zit altijd een snoepje voor onze hond bij. Ook met vragen kun je altijd bij EKO4petz terecht.

Nee. Ga vooral zo door.