EKO4petz

Je aankoop wordt beschermd

Bettina

Ik ben zeer tevreden met alles. Geweldige klantenservice met zeer vriendelijke medewerkers, geweldige producten en een snelle levering. De beste dierenwinkel die ik ooit heb gezien

Joshua

Beschrijf hier uw ervaring

Ze doen wat ze beloven en fijn dat je er vanop aan kan dat het biologisch en/of natuurlijk is. Snelle levering.

Max

Tevreden

tevreden

minpuntje, bij de kauw botten,zijn vaak producten uitverkocht mijn hond heeft rund allergie dus ben beperkt in wat ik kan bestellen

Tjebbe

Positief. Mooi assortiment. Snelle levering. Deskundig advies.

Ilona Vet

Ik ben zeer positief over Eko4petz. De website is overzichtelijk en de beschrijvingen zijn duidelijk. Bestellingen worden binnen 1-2 dagen keurig thuis bezorgd.

kees bosch

Snelle levering en goede producten.

Volledige informatie

geen verbetering noodzakelijk

jp

Zeer goed

Zeer goed

Juliane Krowiors

Ervaringen altijd goed snelle levering goede producten en bij vragen altijd direct en duidelijk antwoord.
Ook altijd een klein extraatje in elke verzending
Voor mij toppie

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel hier vaak en altijd op tijd en goed en een extraatje in elk pakket erg leuk.
Goede klantenservice snel en duidelijk antwoord.

Vooral zo doorgaan

SanchezBan

Mijn ervaring met Eko4Petz is zeer positief, mooie producten en nooit moeilijkheden gehad bij een bestelling.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zou het prettig vinden als nog duidelijker omschreven werd op welke manier producten duurzaam zijn.

4 voeter

Uitstekend